https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Lol,.uuhhhh ik heb zelf net mijn ogen open heh heh schrok me kapot.
Zo te zien komt er nog meer aan dus ik sta klaar...
later op de dag krijgen we echter wel het koufront over ons heen
ik kan je niet met zekerheid zeggen of daar wat onweer/noodweer uit zal komen het zal puur temaken hebben met de dag tempraturen verder
ok, dank je. Dan is dat msc uit Frankrijk dus gewoon laat en westelijker... Persoonlijk ben ik blij dat dat niet hier over trekt en de onstabiliteit wegneemt. Kan 't nog even opwarmen komende uurtjes, ook al is 't niet echt zonnig.
denk zelf dat geheel nederland wel een staartje meekrijgt van dit met als hoogtepunt mid/noord en oost nederland het zwaars uiteraart volgens de kaarten in het noordoosten
De lijn leek zich meer naar het oosten uit te breiden, vooralsnog wil ik niet naar het open veld want hij trekt ten westen van mij langs.
Hoogstwaarschijnlijk zal de kern van een enorm onweerscomplex via Mechelen passeren binnen +/- 30 minuten om dan verder naar het NO te trekken. Als ik nu uit het raam zie: Een enorme cumulonimbus, die kop en schouders uitsteekt boven de voorafgaande wolken, helemaal oranje/roos verlicht door de ochtendzon (tegelijkertijd prachtig/impressionant en angstaanjagend). Afgaande op het zicht lijkt dit complex extreem actief door de complexe en talloze kleine 'broebbels' aan de wolkrand bovenaan en de extreme hoogte!
ZO-Nederland zal hopelijk nog mogen genieten van dit exemplaar (als ze niet vermindert in kracht natuurlijk)!
Nope, het eerste deel niet. Het gedeelte waarvan het begin nu ongeveer bij Parijs ligt waarschijnlijk wel
Wij zitten momenteel onder de wolkenrand, boven Duitsland zijn er opklaringen.
Volgens mn auto is het overigens nu al 20 graden hier, voelt alweer broeierig aan.
Edit: Dat gedeelte begint zich explosief te ontwikkelen zeg | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 07:55 uur, door Der Rudi
Nee dit gebiedje trekt Z --> N en trekt over de westelijke helft. Wat boven Frankrijk ligt trekt ook Z --> N en trekt over de rest van NL
Niet bij mijn buurman maar wel een inslag: KANAALWEG 2 HANSWEERT BINNENBRAND (handig, vrienden bij de brandweer). | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 07:56 uur, door mrijkhals
dus ook midden nederland als ik het goed begrijp?
schrijf het nog niet af voor vandaag de dag is nog jong
maar idd een heerlijke wekker