we kunnen hier temaken hebben met een squal line ik wil dus iedereen even erop waarschuwen dat het levens gevaarlijk kan zijn in dit soort weer tafareel
dus mocht je dus te fiets/auto/scooter naar je school/werk gaan wees in ieder geval voorzichtig en hou de radars goed in de gaten | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 07:23 uur, door NitroGenetics
Weer zo donker als de nacht en de ene vette inslag na de andere.
Ik werd er net wakker van, veel ontladingen per minuut met het tellen kwam ik tot 18 stuks.
De ramen staan achter elkaar te trillen van de klappen, erg erg erg vet !!!!.
Weer zo donker als de nacht en de ene vette inslag na de andere.
Ik werd er net wakker van, veel ontladingen per minuut met het tellen kwam ik tot 18 stuks.
De ramen staan achter elkaar te trillen van de klappen, erg erg erg vet !!!!.
Kijk eens aan, al weer een positief bericht uit Zeeland, wel foto's maken hè!
het gaat van zuidwest naar noord oost met in het noordoosten de meeste kans op extreme weersomstandigheden
nee het koufront it er nog wel achter dit is een klein laag druk gebiedje wat ten zuidwesten van frankrijk explodeerde(dit lagedruk gebiedje zal van zuidwest naar noordwest van nederland gaan waarschijnlijk over de noordzee)
later op de dag krijgen we echter wel het koufront over ons heen
ik kan je niet met zekerheid zeggen of daar wat onweer/noodweer uit zal komen het zal puur temaken hebben met de dag tempraturen verder | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 07:37 uur, door NitroGenetics