Deze buien zullen alle energie opslurpen, en dan krijgen we een herhaling van een aantal dagen terug.
Nee ik denk niet dat je de enige bent, ik hou er wel rekening mee, maar ga er niet vanuit...
http://www.niederschlagsradar.de/h3.aspx?j...gio=fre&c=1
Zit inmiddels in de zuidzijde ook flink onweer in.
dat is het gebeid waa rje rekening zal moeten houden
en hoogswaarschijnlijk ontwikkelen buien zich oostenlijk van dat lijn (wat tevens een nadeel zal hebben op de tempratuur overdag mocht het zich blijven ontwikkelen boven ons land)
Ja maar dan minder heftig..
Slaap lekker..
en hoogswaarschijnlijk ontwikkelen buien zich oostenlijk van dat lijn (wat tevens een nadeel zal hebben op de tempratuur overdag mocht het zich blijven ontwikkelen boven ons land)
Ja precies, daar ben ik dus bang voor, dat we een herhaling krijgen van een aantal dagen terug.
Ja precies, daar ben ik dus bang voor, dat we een herhaling krijgen van een aantal dagen terug.
[Mquote]
Mensen niet zo ongeduldig...explosief als een clusterbomm...buienradar omgeving Bordeaux het echte werk is begonnen plop plop plop
Dat denk ik ook...Daaruit wel wat verspreide buien en dan komt er wat nieuws achteraan...(Is ook mijn conclusie als ik naar het (neerslag) kaartje kijk...
Anders praat dat ding even de noordzee op kijk dan wat voor draai dat aktieve gebied er al aan geeft en hoe snel die de buien al meesleurt
alleen hoeveel energie neemt hij mee dat zal heel spannend worden ze zijn altijd zo verdomd lang onderweg...weet niet of je dit al een mcc kan noemen ..hij zit in iedergeval goed in de nacht
Ach joh, Vake bi'j te bange!
Gewoon afwachten, kan best meevallen/tegenvallen (Al is het is maar hoe je het interpreteert)
In algemene zin hoop Ik voor iedereen op iets moois morgen, maar dat is helaas nog nooit gelukt in de historie van het weer. Hopenlijk weer veel boeiende reacties morgen van alle optimisten, pessimisten, realisten. enthousiastelingen, klagers en zeikerds etc. Lang leve het discussieforum!
Weltusten all!