Naja het is duidelijk dat er weer geen pijl op is te trekken hahaha
we zien t wel gewoon dus,...
Wat zeiden ze dan of beter nog wat is het verschil want ik heb het niet gevolgd
Vanuit het zuidwesten KANS op zware buien die gepaard kunnen gaan met onweer, hagel, windstoten en lokaal veel neerslag. Echter waar het zou gaan vallen was niet bekend
Naja het is duidelijk dat er weer geen pijl op is te trekken hahaha
we zien t wel gewoon dus,...
Tsja, dat is Pjotr Toffifee hè.... Die is altijd heerlijk optimistich, die man houd niet van evt. spectaculair weer.
Maar ik ben er morgen helemaal klaar voor. Ga morgen goed site en buienradar in de gdaten houden en dan kijken welke kant ik evt. opga.
En zo staat het op de rtl4 site
Vanavond en vannacht is het wisselend bewolkt. Vanavond kan in het hele land nog een bui vallen, vannacht is dat vooral langs de oostgrens het geval. Het wordt vannacht een graad of 15.
Morgenochtend is het in het noordoosten nog even droog met wat zon, in Zeeland komen al snel buien opzetten die zich over het hele land uitbreiden. Lokaal regent het stevig en ook onweer is mogelijk. De zwaarste buien vallen opnieuw in het oosten. Het wordt 20 tot 26 graden
Maar ik ben er morgen helemaal klaar voor. Ga morgen goed site en buienradar in de gdaten houden en dan kijken welke kant ik evt. opga.
Peter Timofeeff is zeker geen aanradar om neer te zetten bij mogelijk zwaar weer. Die haat onweer en houdt alleen maar van 30 graden met volop zon. Helga daar in tegen die vind het geweldig en dat is ook leuker om naar te kijken.
De kaart van vandaag loopt tot 06.00 UTC, dat is 08.00uur morgenochtend NL tijd. Er kan dus nog vanalles gebeuren volgens Estofex
zie hier: http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...st&p=241529
Wij als crew doen ons uiterste best om het topic zo leesbaar mogelijk te houden voor een ieder. Dus gezeur over Ik krijg geen onweer... Het wordt toch niets.. enz En het daarop volgende commentaar.. Zeur niet zo, enz enz enz werkt absoluut niet mee aan de sfeer in het topic. Ik adviseer met klem aan iedereen, om de regels nogmaals door te lezen en vooral on-topic te blijven. Of een bericht on topic is, is ter beoordeling aan de crew en hoeft echt niet over gecorrespondeerd te worden. We blijven aan de gang momenteel. En schelden richting de crew of andere leden heeft echt totaal geen zin.
Is slecht teken als de Hirlam run van vanmiddag waarheid wordt, dan warmt het morgen niet snel op en dan is alles bekeken. Dan uiterste noordosten | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 00:18 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Zou het kunnen zijn dat we straks in de nacht dan het een en ander al kunnen verwachten? Of kan ik nu rustig slapen zonder uit mijn bed geknald te worden?
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Volgens GFS* komt de neerslag hier pas om 5 uur morgenavond | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 00:23 uur, door MullieBliksem
Ik denk dat je rustig kan slapen, wellicht in de vroegte een kick-off, maar dan wordt je vanzelf wel wakker toch...
Jah maar die Hirlam run liet toch wat anders zien? Ach ja ik zet de wekker op 08:00 en dan zullen we zien. | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 00:29 uur, door Hunder
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Deze buien zullen alle energie opslurpen, en dan krijgen we een herhaling van een aantal dagen terug.
Dat nare gevoel bekruipt mij ook nogal...