lol Tsjah, .NOWCASTEN, maar ik snap er nog steeds niet zoveel van, maar goed, ik lees lekker verder
| Gewijzigd: 25 augustus 2011, 23:23 uur, door stratocumulus
Verwacht geen tornado's zoals in Amerika hoor, die zijn hier heeel zeldzaam.
Dit is het laatste wat ik hier over zeg want we gaan gewoon weer on topic
In de chat heb ik vanavond ook medegedeeld dat het makkelijker is om iets af te kraken dan dat jezelf de moeite neemt de situatie onder ogen te zien cq begrijpen. Ik kan jullie hier ook mededelen dat ik sinds kort collega ben van Johann. Gezien het feit dat Johann er langer zit lijkt het mij ook verstandiger als hij het uitlegt hoe ze bij noodweercentrale werken, desnoods maak je er een topic voor aan, maar niet iedere keer meer in het onweerstopic.
Pffffff KANS op is heel wat anders dan er komt een tornado. Vind dat men meer moet verdiepen in de dynamische kant van onweer. Dit leg ik ook telkens uit in de beginpost, maar blijkbaar niet duidelijk genoeg
Denk dat de helft ( die met zulke berichten komen ) je text helaas niet eens lezen...
Wat ik wil zeggen is tegen de mensen die klagen... "Ga er opuit en zoek het op"
Ikzelf doe dit op mijn scooter met een aantal waterdichte zakjes voor de camera's en geniet zo toch van de mooie structuur in de wolken partij zodat ik toch nog een goed gevoel krijg bij het gemis van de echte buien
Kijk dat is nu een goeie instelling! Welkom
Wut? Hoe meld ik me daar voor aan, kan het niet vinden op de Estofex site.
In de chat heb ik vanavond ook medegedeeld dat het makkelijker is om iets af te kraken dan dat jezelf de moeite neemt de situatie onder ogen te zien cq begrijpen. Ik kan jullie hier ook mededelen dat ik sinds kort collega ben van Johann. Gezien het feit dat Johann er langer zit lijkt het mij ook verstandiger als hij het uitlegt hoe ze bij noodweercentrale werken, desnoods maak je er een topic voor aan, maar niet iedere keer meer in het onweerstopic.
Ik begrijp deze situatie maar al te goed Jan, en kraak niemand af! Maar het is wel offtopic, you're right! Gefeli met je nieuwe baan!
Kan iemand dit misschien uitleggen? Ik ben het even kwijt namelijk. | Gewijzigd: 25 augustus 2011, 23:33 uur, door stratocumulus
Nee Jan, jouw beginpost is juist heel duidelijk en vaak juist. En ik wil niemand afraken, maar er wordt vaak verwezen naar hun site in deze forum door andere, vandaar. We gaan weer on-topic. Op naar morgen!!!
Kan iemand dit misschien uitleggen? Ik ben het even kwijt namelijk.
Mogelijk hier wat aan? http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=14023
kan ik er dus van uitgaan dat van een laag naar hoog minder onweer verwacht wordt als van hoog naar laag mits de omstandigheden perfect zijn.
(moderators zijn hard bezig en terecht). | Gewijzigd: 25 augustus 2011, 23:48 uur, door jan v donkersgoed
Ik ben totaal nieuw hier maar wou toch reageren op de post
Het weer/voorspellingen voor morgen ziet er fantastisch uit, en ik weet dat het (zuid)oosten weer een pak rommel kan verwachten als we de voorspellingen mogen geloven...
Ik zelf woon in Alkmaar (NH)
Welkom op Onweer-Online!!
Alkmaar is niet ver weg van Heiloo
Kansen zien er nog leuk uit hopelijk nu veel onweer