Huh estofex verwacht morgen minder dan vandaag. weird...
Nee dat vind ik niet
Indien het Noord Oosten goed opwarmt morgen, en de timing klopt, dan kan het daar echt flink los gaan. De toekomst zal het uitwijzen!
A level 1 was issued for the remainder of Denmark, much of Germany, for E, central and S France, Switzerland, and for the remainder of the Benelux countries for severe wind gusts and large hail.
+1
Idd misschien handig om even toe te lichten waarom een bepaald gebied een bepaalde kleur krijgt. Af en toe krijg ik het idee dat mensen maar wat kleuren neerzetten naar wat ze 'hopen' dat de kansen zijn i.p.v. dat ze ook daadwerkelijk kunnen aangeven waarom.
Nee Estofex doet precies wat ik al dacht... De forecast van vandaag gaat uit van de gebeurtenissen vannacht/ morgenochtend. Het gebied in oost Frankrijk.
Morgenmiddag komt het gebied uit west frankrijk wat voor vuurwerk in het noord oosten gaat zorgen
Krijg automatisch een sms-je bij een update! | Gewijzigd: 26 augustus 2011, 00:40 uur, door Tyshane
Morgen pakken we heus wel een graantje mee..
Als we naar de ongeloofwaardige buienradar moeten kijken op 24uur vooruit, dan zien we dat er een behoorlijk stevig bakkie neerslag net over de noordzee heen trekt.... Als deze net even iets oostelijker uit gaat pakken, dan mogen ook wij niet meer klagen denk ik....
Maar goed de meeste hoop is zoals bekend gevreesd voor het oosten en noordoosten van het land... Ik wens een ieder daar alvast veel succses met de eventuele wateroverlast...
Tip: Bart Smit verkoopt nog rubberbootjes hoor.... noodpakketje is ook niet mis.... kaarsjes inslaan voor als de stroom uit gaat vallen.... ahahhaha
Ik sla door.... ik ga verhuizen!!!!
Nee succses allemaal morgen en we horen de klap wel weer op het forum...