Vooral dat er vandaag niet veel is gebeurt maakt de situatie alleen maar erger.
De buien hebben morgen de energie voor het oprapen. De avond lucht was ook al enorm chaotisch.
Een grote onstabiliteit. Zoals al eerder gezegd als morgen de puzzelstukjes goed in elkaar vallen hou je vast...
Dat is mijn hoop natuurlijk die ook een beetje meedoet hahah slaap lekker allen die gebukt gaan onder de klamme deken der benauwdheid
Estofex heeft nog geen kaart voor morgen. Is van vandaag.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
In tegestelling tot mijn kaartje vanmiddag ga ik van het volgenden uit. Hoe rooder hoer meer kans.
[attachment=68413:kaartNL2...00safhet.gif]
Zit ik nou net in dat rode gebied. Ben benieuwd. Voordat ik ga werken toch nog maar even buiten kijken of alles goed vast zit.
Edit: Estofex en Karim laten nu wel heel lang op zich wachten zeg! Als ze nog iets langer wachten kunnen we het zelf ook wel zien aankomen vanuit onze achtertuin.
Karim is al volledig actueel, zat er al vroeg bovenop en heeft vanmiddag nog z'n kaartje geupdate.
Estofex forecast loopt tot morgenochtend 08.00 uur en Karim gewoon een update met kaartje voor morgen
Da's altijd een beetje het lastige van Estofex idd, die gaan van 06.00 tot 06.00 ipv van 24.00 tot 24.00, in feite gaan ze dus over twee dagen, een deel gaat dus over de dag van donderdag en de nacht van vrijdag, dus stiekem toch een beetje een kaart voor morgen... Ben benieuwd, want het zwaartepunt zal wel daarna liggen ja, dus de verwachting is een puike update van Estofex!
in het omringde gebied is waar het allemaal vandaan moet komen als ik de andere kaarten moet geloven
dit gebied stroomt noord noord/oostelijke richting en zal in de vroege ochtend waarschijnlijk het zuidwesten bereiken
ik kan helaas niet zeggen of het dan al zover is dat er een mcs in ontwikkeling is dus het is echt nowcasten van wat er de komende 24 uur afspeeld
vervolgen zijn er nog wat onweersbuien die kunnen uitgroeien tot mcs's ten zuiden en westen van frankrijk
naar mijn mening zullen we hier weinig van meekrijgen maar kan het weer voor morgen wel beinfloeden wat betreft de dagtempraturen ook dat wordt nowcasten geblazen helaas
hopenlijk snappen somige mensen het nu beter
Is dit mijn conclusie...Al zal ik hem nog wel aanpassen, want ben er nog niet zeker uit...
Laat maar weten wat jullie ervan denken
lijkt mij een hele goeie kaart (mijn mening)
Ik denk dat we morgen een regenboog krijgen
de reden waarom ze hoogswaarschijnlijk updates doen van 6 tot 6 is dat mcs's overnacht meestal wel overleven en dat het snachts dus ook erg gevaarlijk kan zijn en onder bepaalde omstandigheden het weer voor de ochten(volgende dag) kan beinvloeden dus naar mijn mening is het om 6 uur in de ochtend kijken wat de runs zeggen beter dan snachts om 12 uur
(dit is slechts wat ik denk | Gewijzigd: 25 augustus 2011, 22:28 uur, door NitroGenetics