dit gaat toch over het aankomend frontje?
en over dat zeiken...dat is gewoon de waarheid, snap er niks meer van mods.
en ja verwijder deze dan ook maar.
weather without storms is no weather at all.
kan het activeren als het hier is
dus vanaf morgen nowcasten en nu nog ff speculeren..
ik begin het zowaar leuk te vinden:X (nog een btje angst , maar dat komt meer door de wat er KAN gebeuren)
alhoewel ik de shows nu wel waardeer:)
kijk,ricootje,die weet waar die over praat zo te zien.
hoop het beste voor ons hier.
daar leer ik nog wat van. | Gewijzigd: 25 augustus 2011, 19:59 uur, door krr
dit gaat toch over het aankomend frontje?
en over dat zeiken...dat is gewoon de waarheid, snap er niks meer van mods.
en ja verwijder deze dan ook maar.
ging idd over het frontje ... wat beleefder kan ook!
Aan al de zeurders: stop eens met de sfeer voor anderen te verzieken (lees degene die echt geinteresseerd zijn), want zij zijn de grootste dupes van jullie gezeur!
Onweersdagen: 0
Ghehe, alleen GFS? Ze doen het allemaal belabberd de laatste week . Bijna dagelijks komt die grote onzekerheid wel weer om de hoek kijken, zo ook morgen. Vervelend, maar ook dat hoort er bij.
Wellicht dat na de grote 'luchtmassa-wissel' en het verdwijnen van de barokliene zone van de afgelopen week de boel vanaf morgen weer eens goed gemodelleerd wordt.
We gaan het weer rustig afwachten, morgen gelukkig een ochtendshift dus wellicht nog even een stuk rijden als het de moeite is.
Wisselt. Kan ook heel laat worden. Gezien de vroege aankomst morgen denk ik niet dat ze het morgenochtend pas doen.
Idem met Karim van severeweather blog.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Wat denk jij ervan Marsel?
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Idem met Karim van severeweather blog.
we wachten met spanning af(als ik zo vrij mag zijn om namens iedereen te spreken;)
KMI kleurt nu al bijna heel België oranje, eerst waren het enkel de Ardennen, interessant om volgen....