H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
al sinds mijn vroege jeugd ben ik bezeten van onweer en storm.
Sinds ik op het forum rondzwalk is dat alleen nog maar aangewakkerd.
Ik kan als een klein kind genieten van het ergste weer, daar waar anderen zich verschansen, zoek ik het juist op.
Waar zou die 'gekte' vandaan komen, het is bij mij soms echt een obsessie.
Mijn vraag aan jullie :
wie is er nog meer zo wappie ?
gewoon nieuwschierig | Gewijzigd: 25 augustus 2011, 17:01 uur, door pukke72
Ik kan als een klein kind genieten van het ergste weer, daar waar anderen zich verschansen, zoek ik het juist op.
Mijn vraag aan jullie :
gewoon nieuwschierig
Ik heb precies hetzelfde. Hoe erger hoe mooier ik het vind. Het liefst zou ik omgeven zijn door orkanen en tornado's en gruwelijk onweer of knikkerharde sneeuw. Gewoon genieten. Dus kan ook niet wachten op morgen.
Al hoop ik dat er op relatief snel termijn nog een keer een level 3 estofex komt in NL. Vergeet nooit meer 12 juli 2010. Wat een giga harde storm was dat. Allemaal daken kapot, kerk omlaag gekomen, gruwelijk veel boven gesneuveld, zwarte cross tenten kapot etc. Ik zat er midden in met mijn auto.
Mijn vraag aan jullie :
gewoon nieuwschierig
Zegmaar 98% hier is niks anders dan jou
Mijn vraag aan jullie :
gewoon nieuwschierig
ik kom er aardig in de buurt
ben nu zelf 25 en ben al een flinke 8 jaar bezig met weersomstandigheden heb in de jaren ook veel meegemaakt
als ik moest kiezen stormchasen of werken gaat mijn voorkeur naar chasen zo ben ik iig
maar desondanks kunnen we dit beter op een ander topic doen aangezien dit niet de juiste topic is om het erover te hebben
Al hoop ik dat er op relatief snel termijn nog een keer een level 3 estofex komt in NL. Vergeet nooit meer 12 juli 2010. Wat een giga harde storm was dat. Allemaal daken kapot, kerk omlaag gekomen, gruwelijk veel boven gesneuveld, zwarte cross tenten kapot etc. Ik zat er midden in met mijn auto.
Ik heb het zelfde. Was bijna elke zomer in het noorden van Amerika en het kon daar zo tekeer gaan. Ik ging dan buiten staan. Nog steeds trouwens
Wij zitten nogal zuidwest, dis ik denk dat het hier wel zal meevallen...