Als het 30 graden in de schaduw is dan is het in de zon meestal 40 hier daarom vond ik het al best hoog.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Komt ook wat leuks richting limburg.
en alweer zijn de kansen goed te noemen Ben benieuwd of die buienlijn in Limburg komt, ik vermoed dat ie net oostelijk van ons zal langsfietsen... helaas moet ik vanavond werken van 16.30 tot 23 uur, maar daarentegen heb ik morgen vrij
En is het ongeveer te vergelijken dan qua onweer wat wij dinsdag hier over ons heen hebben gehad?
ik werk vandaag ook vanaf half tot half 12,dus morgen vroeg op vanavond batterijen opladen en camera klaar leggen,
ben zeer benieuwd ,lekker spannend allemaal
En is het ongeveer te vergelijken dan qua onweer wat wij dinsdag hier over ons heen hebben gehad?
Meestal beiden, bij onweer kunnen er zware windstoten ontstaan.
Of het net zoals dinsdag word kan niemand vertellen, dat is afwachten
Het was ook wel raar, ze spraken in de guidance van een 'potentieel zeer gevaarlijke situatie' maar gaven tegelijkertijd geen waarschuwingen af:P | Gewijzigd: 25 augustus 2011, 13:27 uur, door Richard--
Dit laag duwt als het ware tegen het front aan, dat hierdoor blijft hangen. Als het laag voorbij is, kan het front doorkomen. Morgen is er ook nog eens een combi van trog/ golf in het polaire front (laag). Dit is potentieel een zeer dynamische maar vooral spannende situatie. Nowcasten dus waar het laag precies komt. Is nu nog erg onzeker.
zou toch beter zijn ,dan is het al meer opgewarmd