27.5 temp
1002 LD
65% LV
vanmorgen op weg naar de STAR zeer donkere luchten opbouwend vanuit het westen
helaas niets uitgekomen maar wel zeer snel drukkende warmte
( toeristen van museumspoorlijn STAR klaagden er ook over )
Ik ben de boosdoener gaat niet over vandaag
* Het welbekende on/off topic gebeuren: In één bericht zowel offtopic als ontopic zaken vermelden. Dit lokt bij anderen reacties uit en daarmee dwalen we enorm het onderwerp af. Het gehele bericht wordt verwijderd.
* Het alom beruchte "We krijgen niets" zonder enige verdere toelichting. Probeer duidelijk te formuleren waarom je denkt, dat je niets meer krijgt. Bijvoorbeeld aan de hand van kaarten en dus niet alleen op gevoel.
* Het vragen van "Hoe laat krijg ik onweer of wanneer krijg ik onweer" zal ook de prullenbak in gaan. We proberen in de startposting met tekst en plaatjes het zo uit te leggen, dat iedereen het kan snappen. Vragen om verdere uitleg van dit bericht kan en mag natuurlijk gewoon.
De Mods hebben gisteren de handen meer dan vol gehad om alles na te lezen en eventueel te wissen, posts aan te passen en nog veel meer. Ik persoonlijk ben nu toch al 3 jaar lid op onweer-online en heb nog nooit in die tijd een topic gezien waarin zoveel offtopic werd gepost. Laat staan al het heen en weer geslinger naar elkaar over vanalles en nog wat. Een peutertuin had er niks aan op bepaalde momenten. Want zodra er iemand iets postte wat volgens een ander niet kon was het hek terug van de dam... en konden de moderators terug van voor af aan beginnen met modereren en zo ook de reacties op reacties gaan verwijderen. Beetje jammer vind ik dan (en met mij waarschijnlijk ook vele anderen)...Ook wil ik nog eens de aandacht vestigen dat er leden zijn die vinden dat er niks negatiefs mag worden gepost. Dit mag en kan als het volgens de regels is, welke hierboven vermeld staan. Wij verwijderen alleen berichten die niet zijn toegelaten volgens bovenstaande regels... En dan worden de moderators op hun beurt beschuldigd omdat er zo weinig mag gepost worden. Dus wil ik ook de aandacht vestigen dat bepaalde leden hier heel wat tot hebben bijgedragen...
Dit is zeker geen post om mensen te gaan beschuldigen en met de vinger te gaan wijzen, maar eerder een post om alles eens wat te verduidelijken.
Onweersdagen: 0