Is dat een buienlijn die nog actief moet worden, of is het gewoon bewolking die toevallig op een lijn ligt?
Is dat ook nog van betekenis voor ons vanacht?
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Hehe! In de zomer ben ik nooit zo actief op de PC. Daar wordt ik sloom, moe en zweterig van. De zomer is voor mij meer voor de buiten-doe-dingen, (mits de warmte, wespen ed. de boel niet verknallen). Hoe meer we richting de R in de maand gaan, des te actiever ik weer wordt op de PC. Met O-O en een (beetje) Mummelmann ebij prima vertier.
Verder zie ik dat het (op een eventueel buitje na) gebeurd is voor ons vanavond?
gr en tot de volgende keer
Ja ken het gevoel, balen he?
Hoor en lees je de hele tijd over vet onweer hier en super veel ontladingen ect..... en zelf
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Dat is zeer mooie foto, wat een ding zeg!
Hier nog steeds warm, en al donker. | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 21:15 uur, door MarkB
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Is dat een buienlijn die nog actief moet worden, of is het gewoon bewolking die toevallig op een lijn ligt?
Is dat ook nog van betekenis voor ons vanacht?
Ik denk niet dat dat nog veel gaat activeren, de energie is uit de atmosfeer nu.
Zeg maar niks van betekenis...
blijkt maar weer hoe moeilijk het is om het weer te voorspellen in de kust provincies, heb toch aardog oranje en
gele en rode kaarten gezien op de bekende weer site's!
maar op naar donderdag! | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 21:21 uur, door jeffreydekam
Denk het wel ja, het was de avond der aambeelden, prachtig! | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 21:19 uur, door Reutel
Redelijke dag hier gehad vandaag in Dordrecht. Op naar de volgende kansen
De vogels vliegen weg omdat de schemer komt... Doen ze bij ons in ieder geval iedere avond. Lichte regen zie je niet op de radar... misschien een verklaring
Inderdaad, donderdag weer kansen
Best bizar hoe vaak het KNMI de laatste week code oranje heeft afgegeven.
Augustus maakt toch een hoop goed qua onweer (landelijk gezien).
En nog even een tip voor de mensen die op de fiets zitten als onweer losbreekt: rennen!
(jaja foutje kan gebeuren, maar vond het wel grappig ) Bron: www.heerevelden.nl | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 21:29 uur, door Diem
| Gewijzigd: 23 augustus 2011, 21:30 uur, door Jevgeni
Mooi filmpje maar 1 tip: probeer scherp te stellen en dan auto focus uit te zetten, hij blijft nu iedere keer scherpstellen waardoor beeld schokkerig wordt.
(jaja foutje kan gebeuren, maar vond het wel grappig ) Bron: www.heerevelden.nl
Hahahah als ik 10km ren dan ga ik sowieso kapot
Ik schei er mee uit, heb de afgelopen dagen 3 x zoveel naar de radar gestaard dan de binnenkant van m'n ogen, hier staan de foto's van vandaag als iemand nog nieuwschierig is
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=27576