Gisteravond lang gewacht op knallende ontwikkelingen, euh, nou, die kwam om 02.40..... Secondenlang werd mijn slaapkamer in een felwit licht gezet, ontmiddellijk gevolgd door een knal, zo ziek, dat de schokgolf me tegen m'n matras drukte Ik kreeg ook prompt een beste bloedneus. Ik kan me niet heugen ooit zo'n klap gehoord te hebben, en dan ook nog zo lang aanhoudend. Eerst dacht ik dat 't vlakbij ingeslagen was (vliegbasis vlakbij, veel hoge masten), maar deze knal is het gesprek van de dag in een flinke straal rondom Rijen.....
Ik hoop maar dat we vannacht weer niet zo onaangenaam verrast worden. Onweer is fascinerend en leuk, maar dit.... Dit was gewoon ziek.
Nu ziet het er allemaal nog vriendelijk uit boven ons durrepie. Heet, vochtig, een stralend zonnetje, en een kleffe stevige wind.
Zo, nu ga ik even heel veel pagina's doorworstelen om meer te weten te komen
ik vermoed van wel aangezien de cape waardes in het oosten hoger liggen wat tempraturen betreft redelijk gelijk
Lijkt alsof ze daar ook maar aan het nowcasten zijn geslagen
@ Linde: welkom! Die klap heb ik hier in Tilburg niet mee gekregen helaas...
Edit: ik voel een drupje... | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 19:41 uur, door weerfanaat
Het is hier op de camping in Drouwen een heerlijke zwoele avond. Het lijkt mij genoeg voeding voor een lekker ploffertje.