Klopt, het was hier behoorlijk donker. Nu ik naar het zuiden kijk komt er weer gedeeltelijk blauwe lucht aan en die bui komt bijna, heel raar. | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 17:50 uur, door Diem
Aldus KNMI
Regels voor het plaatsen van berichten in het onweerskansentopic
Ja, de crew verwijdert berichten en hierover sturen wij niemand een pb.
Ja, soms blijven er berichten staan, die ook verwijderd hadden kunnen worden
Ja, we zijn een team van vrijwilligers, die het op een dag als deze ook enorm druk hebben. Maar we zijn ook maar mensen. Dus beschuldigingen naar de crew toe getuigt niet echt van respect naar de mensen die al hun vrije tijd in onweer-online steken.
Dus nogmaals het verzoek aan een ieder om de regels aandachtig door te lezen en er ook naar te handelen.
Dank voor de medewerking.
Ja, we zijn een team van vrijwilligers, die het op een dag als deze ook enorm druk hebben. Maar we zijn ook maar mensen. Dus beschuldigingen naar de crew toe getuigt niet echt van respect naar de mensen die al hun vrije tijd in onweer-online steken.
Dus nogmaals het verzoek aan een ieder om de regels aandachtig door te lezen en er ook naar te handelen.
precies... en mensen tis maar onweer... vrede op aarde..
Prima, maar voor jullie is het ook hobby. Het komt een beetje over of jullie aan het afzien zijn voor ons.
Verder heeft denk ik iedereen respect voor jullie hier, zover ik kan lezen. Er is een wezenlijk verschil tussen kritisch zijn en respectloos gedrag. | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 17:58 uur, door Dennis Etten
Verder heeft denk ik iedereen respect voor jullie hier, zover ik kan lezen. Er is een wezenlijk verschil tussen kritisch zijn en respectloos gedrag.
let it gooooooooooooooooooooooooo