Tegenstanders van onweer zullen worden geweigerd.
Maar nog steeds snappen mensen het niet, ik vind dat hier wel wat aandacht aan besteed mag worden, mods.
Zolang je maar hijgend met de stroom meegaat dat het vanavond een denderend onweerspektakel wordt mag je reageren.
Ben je realistisch of heb je een andere mening, wordt je uitgejoeld. Bah.
Zo, en dit is het laatste bericht wat ik hieraan wijd. Ik ga wel in de 'alleen lezen' stand. Zouden meer mensen moeten doen hier.
Ik ben het niet vaak met je eens..maar dit keer wel..
Hopen dat we nog wat krijgen vandaag
nu klam buiten 22 graden.
Zit nu in Zeeland, is te zien aan de buitjes op buienradar welke zich ook in een lijn oriënteren.
Mag ik vragen waar je die kaartjes haalt? zat ik net op te wachten
Waar concludeer je dat uit als ik vragen mag, staat dat ergens op de kaarten? Want als dat zo is komt er niet veel meer...
Het blijft ook altijd een weersverwachting geen weersvoorspelling want dat kan niemand het weer doet wat het wil...
En de vooruitzichten voor vanavond zijn nog gunstig, het zal geen mega zwaar onweer op leveren, maar hier en daar een leuk bescheiden buitje dus gewoon van genieten als ie bij je komt...
Ik haal het hier vandaan: http://www.onweer-online.nl/radars/luchtdruk/
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
En de vooruitzichten voor vanavond zijn nog gunstig, het zal geen mega zwaar onweer op leveren, maar hier en daar een leuk bescheiden buitje dus gewoon van genieten als ie bij je komt...
ja idd
maar als hier nog een onweersbui voorbijkomt geef ik een rondjee