Ja dat bedoel ik nou. Lijkt jou dat het KF of WEET je dat dat het KF is... Als je iets niet weet moet je het ook niet zeggen daar leert niemand wat van. Dit is net zoveel als dat ik zelf denk te weten. En hiermee wordt je dan gek gemaakt.
Graag iemand die weet waar het KF is en dat eventueel voor mij zou willen omcirkelen op een sat schermpje. Al dan niet met stripfiguur. Ik wil namelijk wat leren. Kun je er misschien direct bij vertellen hoe ik dat in het vervolg kan herkennen | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 16:57 uur, door kiwitwins
Maar ben ook tevreden met wat ik vanochtend heb gekregen!! Niks maakt me vrolijker wakker dan een paar goede knallen .. Als je al zo lang op onweer wacht ben je al snel tevreden!!!
Meer is natuurlijk altijd welkom maar we gaan het zien.
Die buien kunnen uit het niets ontstaan dus discussieren over welles en nietes lijkt zinloos.. maar ja maak dat de mensen hier maar eens wijs.
De natuur gaat altijd zn eigen weg, daar hebben wij niks tegen in te brengen
Tegenstanders van onweer zullen worden geweigerd.
Maar nog steeds snappen mensen het niet, ik vind dat hier wel wat aandacht aan besteed mag worden, mods.
Zolang je maar hijgend met de stroom meegaat dat het vanavond een denderend onweerspektakel wordt mag je reageren.
Ben je realistisch of heb je een andere mening, wordt je uitgejoeld. Bah.
Zo, en dit is het laatste bericht wat ik hieraan wijd. Ik ga wel in de 'alleen lezen' stand. Zouden meer mensen moeten doen hier.
KouFront is helemaal niet voorbij...
Correct me if i'm wrong maar volgens mij is dit het KouFront :