Ik weet er niet genoeg van om dit kunnen onderbouwen allemaal, maar ik heb inderdaad ook het gevoel dat de MSC van vannacht en vanmorgen eigenlijk niet in deze hevigheid verwacht waren en dat alles een beetje in elkaar geklapt is nu. Ik weet niet welke triggers er in Frankrijk/ Belgie nu nog zouden zijn of laat staan in ons land wat nog voor extreem weer kan zorgen.
Ik wil absoluut niet negatief zijn maar wel een beetje realistisch blijven.
Ik weet er niet genoeg van om dit kunnen onderbouwen allemaal, maar ik heb inderdaad ook het gevoel dat de MSC van vannacht en vanmorgen eigenlijk niet in deze hevigheid verwacht waren en dat alles een beetje in elkaar geklapt is nu. Ik weet niet welke triggers er in Frankrijk/ Belgie nu nog zouden zijn of laat staan in ons land wat nog voor extreem weer kan zorgen.
Ik wil absoluut niet negatief zijn maar wel een beetje realistisch blijven.
een koufront is er nog....
Ik hoop dat we nog wat kunnen verwachten!
Vannacht was namelijk een schampschot, vannochtend/anmiddag wel wat gepruttel gehad maar niet noemens waardig.
Als ik vannacht maar wel mijn rust kan pakken
Donderdag en vrijdag nemen de buienkansen (met onweer) wederom sterk toe. Donderdag wordt bovendien met een sterke zuidelijke hoogtestroming warme lucht aangevoerd. Daarin loopt de temperatuur plaatselijk op tot rond 25 graden. Vrijdag koelt het af.
Verschillende kaarten zien er beter uit en ook mijn eigen mini weerstation verwacht, dat de komende 24 uur het weer gaat omslaan van zonnig naar regen.
Ja ok ook al weet ik niet precies waar ik dat front terug vind op de sat . Is dat het stuk bewolking wat nu vanuit west frankrijk omhoog komt? of waar ligt dat precies?
En het is nou ook weer niet zo extreem warm dat dat onnoemelijk gaat klappen lijkt me. Zoals ik al zei ik ben nog niet echt super goed in het begrijpen van alles maar de indices zien er niet gruwelijk uit of zo.