Niet echt veel bijzonders dus maar dat gerommel in de verte gaf toch een speciaal sfeertje aan de dag.
Succes in de polder straks, ik hoop dat je geluk hebt
Ben bang dat ik het met een waterig zonnetje moet doen over de klei vlaktes. Als er nog wat komt (plukkie boven Zeeland op het moment) dan is het een stuk later. De groei van dat plukkie blijft nog even gokken dus
Jongens, de LI en de CAPE zijn zo laag dat er echt geen denderende buien kunnen ontstaan.
Die andere indices waren zondag ook net zo hoog, en toen gebeurde er ook niks.
Er is ook geen echte trigger meer, de buien van vanmorgen en vanmiddag hebben alle energie weggenomen.
De buien die nu nog ontstaan zijn hoogstens speldenprikken!
Gewoon tevreden zijn met wat er nu al overgekomen is, mocht er nog wat kleins ontstaan vanavond, is dat alleen maar bonus.
Jongens, de LI en de CAPE zijn zo laag dat er echt geen denderende buien kunnen ontstaan.
Die andere indices waren zondag ook net zo hoog, en toen gebeurde er ook niks.
Er is ook geen echte trigger meer, de buien van vanmorgen en vanmiddag hebben alle energie weggenomen.
De buien die nu nog ontstaan zijn hoogstens speldenprikken!
Gewoon tevreden zijn met wat er nu al overgekomen is, mocht er nog wat kleins ontstaan vanavond, is dat alleen maar bonus.
die kaartjes moet je ook niet geloven hoor, toen de mcs hier was was er een li van 13 in de plus, terwijl de kaarten -4 aangaven,
Dat komt omdat de indices eruit lagen.
Nu zijn ze gewoon up to date.
Die van vanmiddag boven Hengelo was mega, helaas ging ie er als een razende Roeland overheen.
Had van mij nog wel een half uur langer mogen duren.