Puntje voor verbetering: volgende keer graag op een tijdstip dat ik niet aan het werk ben in Amersfoort!
Ben benieuwd naar alle foto's hopelijk krijgen we nog wat. Vind het niet bepaald afgekoeld of gekalmeerd buiten.
Puntje voor verbetering: volgende keer graag op een tijdstip dat ik niet aan het werk ben in Amersfoort!
Ben benieuwd naar alle foto's hopelijk krijgen we nog wat. Vind het niet bepaald afgekoeld of gekalmeerd buiten.
Nou nou, jackpot is een groot woord qua bliksem. Het kwam wel hard naar beneden maar thats it. | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 16:09 uur, door Studentje
Geen idee waar die buien nog vandaan moeten komen, de radar is akelig leeg richting het zuiden op 't moment.
We hebben wel wat mooie ontladingen gezien hier, maar het meesten ging (helaas) ten oosten aan ons voorbij.
Maar... we hebben onweer gehad dus mijn dag is weer goed! Nu een flauw zonnetje en iets oplopende temperatuur.
Rene Ik zit de hele dag in Almere. Wel flinke donders gehoord maar die kwamen allemaal uit de richting van Zeewolde. Was ie heftig?
Ik hoop vanmiddag voor 17.00 uur dat er nog een verrassing aan komt, ik rij dan lekker door het polderlandschap.
Kijk naar de sat beelden, daar zie je dat de vertikale ontwikkeling er aardig inzit, ook het westelijke deel. Ik denk dat heel het land daar (zware) buien uit gaat krijgen, en het (zuid)oosten kan zich denk ik bij deze onstabiele atmosfeer weer opmaken voor een tweede portie waterballet.
Ik hoop vanmiddag voor 17.00 uur dat er nog een verrassing aan komt, ik rij dan lekker door het polderlandschap.
We hebben hier voornamelijk regen gehad, het onweer zat meer richting Nijkerk en later wat richting de Veluwe.
Niet echt veel bijzonders dus maar dat gerommel in de verte gaf toch een speciaal sfeertje aan de dag.
Succes in de polder straks, ik hoop dat je geluk hebt
Ik ben niet zo'n ster in kaarten lezen, probeer het wel maar snap er niet veel van
Hoorde het weerbericht vanmorgen, daar zeiden ze dat de buien in het westen en noorden het actiefst zouden zijn en keek ik op internet en daar hadden ze het weer over het zuiden en oosten... snap het niet helemaal meer haha
is hier nu wel weer droog, zonnetje probeert door te komen, das altijd goed.. want de cape en lifted staan hier op groen..
kan hier wel wat opwarming gebruiken!