daar kun je klagen.
*edit Debbieke* Even heel wat duidelijker gemaakt voor sommigen
Whahahah is goed hoor, moet alleen niet verwachten dat ik meer kan dan een beetje met paint prutsen
Nou er is nog steeds nik hier hoor. Voorlopig komt er ook niks. Wacht eerst nou maar af of het doorzet Dus niks tegen spreken
Voordat het hier opgewarmd is is de zon al zo goed als onder!..
En nee ik heb er totaal geen bal verstand van, ik lul maar wat uit mijn nek joh.
Wat denk je zelf... Dat ik niet op buienradar kijk?... Knmi is ook al bijgedraaid.
Als jij die flutbuitjes complexen noemt .. Lol
kijk en leer klets niet over dingen die je niet snapt dan
bovendien is de klaag topic ergens anders en niet hier
Buienlijn in NW-België, kom op jongens, beetje realistisch blijven.
't Kan nog van alle kanten op, maar dit is toch wat opportunistisch.
Niet te vroeg oordelen.
*mompelt iets met vader, wens en gedachte* | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 16:01 uur, door Buffell
De meeste mensen hier roepen alleen maar dingen die of wishful thinking of frustratie zijn, of ze praten anderen of weerdiensten na.
Respecteer iedereen zijn mening dan blijft het een stuk gezelliger hier.
ON: Hier in Amsterdam breekt het zonnetje goed door nu. Kan het nog mooi even opwarmen en wie weet gebeurt er nog wel iets hier.. Al is het met zo een slecht seizoen voor deze regio bijna tegen beter weten in
Geen idee waar die buien nog vandaan moeten komen, de radar is akelig leeg richting het zuiden op 't moment.
We hebben wel wat mooie ontladingen gezien hier, maar het meesten ging (helaas) ten oosten aan ons voorbij.
Maar... we hebben onweer gehad dus mijn dag is weer goed! Nu een flauw zonnetje en iets oplopende temperatuur.