Ricootje denkt dat er niets meer komt, hij geeft een Guidance waaruit hij zijn beredenering haalt. Dan is dat toch goed? Mag hij dat toch vinden en zijn mening geven? Daarom is het een DISCUSSIEtopic.
Iemand anders mag denken dat het nog wel helemaal los gaat, maar dat mag dan ook wel eens een keer onderbouwd worden, want als het een 'ja er komt flink onweer aan' bericht wordt gepost, hoeft dat nooit onderbouwd te worden.
Tegenstrijdig.
Ik persoonlijk denk dat er vast nog wel wat zal ontstaan en waarbij het hier en daar nog wel eventjes tekeer kan gaan, maar echt noodweer verwacht ik ook niet echt meer. Gezien het feit dat het al 15.00 is, en nu pas gaat opwarmen, vrees ik dat het te laat is. Ook de CAPE-waarden zijn nog minimaal.
En nu zie ik weer dat rare verschijnsel; wolken in de onderste laag trekken richting zuidwest, en wolken in de bovenste (buien)laag gaan noordoost. Hoe kan dat nou??
OT: ik verwacht vandaag zeker nog wel wat spectakel in de namidda/avond ik zie ook dat er in het noordwesten van frankrijk wat is ontstaan kan tevens een nieuwe cme worden
WOW vette pica! Zelf gemaakt?
Bij Zeeland zijn er zelfs buitjes die compleet de andere kant op trekken dan de rest. Heel bizar inderdaad.
je zou ook even zelf terug kunnen bladeren. Er is al een boel gemeld over vanmiddag/vanavond.
Jan kwam vandeweek op twitter ook met een strip
En nu zie ik weer dat rare verschijnsel; wolken in de onderste laag trekken richting zuidwest, en wolken in de bovenste (buien)laag gaan noordoost. Hoe kan dat nou??
[/quote]
dat zou ik ook wel s willen weten zag t toen straks ook toen hier de bui kwam en voorbij was....
dat zou ik ook wel s willen weten zag t toen straks ook toen hier de bui kwam en voorbij was....
Blijkbaar is de windrichting anders op lagere hoogte als de hoogte waarop de buien meestromen
Had ik ook gezien en gepost.....was een raar gezicht...de onderste dikke witte wolken gingen zeer rap zuidwest tegen de bovenste bewolking in
Ik zie het er ook niet meer van komen... Die MCSen hebben alles verkloot
Alleen vieze zachte regen en bewolking hebben we er aan over gehouden.
Voorspellingen plaatselijke station gaven en geven ook niet het idee dat er iets heftigs voor het noorden zou komen.
http://www.knmi.nl/cms/content/29152/wolke...ende_richtingen