Hahaha dankje! Moet ik toch niet iedere nacht gaan doen, 2,5 uur slaap is niet genoeg
Het klaart alweer op, nog een beetje miezer , en de zon wil er bijna doorkomen.
ik weet niet hoor waarom iedereen klaagt maar er is tot 22.00 KANS op onweer.
dus mensen kop op en laten we het rustig afwachten wat er wel/niet komen gaat
edit: net 104 pagina's
Ik heb maar 21 pagina's..wordt het bij mij anders weergegeven? hoe kun je dat veranderen?
Ja beter zo. Maar toch denk IK niet dat het veel wordt. Laat me uiteraard verassen en zeg dan ook eerlijk dat ik fout zat. Maar voorlopig denk ik niks, al zit ik wel te wachten op onweer eigenlijk Lang geleden namelijk.
Als ik (of een ander) denk dat er voor 'ons' niets meer gaat gebeuren heeft dat even veel waarde als iemand die nog wel wat verwacht omdat 'de buien nog moeten ontstaan'. Conclusie, we weten het allemaal niet.
Ik vind het werkelijk jammer dat 'geen onweer verwachten' gelijk staat aan negatief en storend.
En waarom ik denk dat er niets meer komt?
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Den-Haag/4057864
http://www.noodweercentrale.nl/nl/europa/n...-2985310/#today
http://www.buienradar.nl/weersverwachting-...1&lon=52.08
Ben geen meteoroloog, dus moet afgaan op de deskundigen hier (merendeel van de reageerders hier nemen waar en rapporteren over wat er gaande is) en andere websites.
Daarom deze conclusie.
Zo, en nu mag het door de moderator in de prullenbak worden gegooid. Moest het even kwijt.
en nu quote ik ook dit is nou precies wat ik bedoel
zeer goed omschreven
negatief post is bullshit positief post is geweldig joepie de poepie
ook ik baal dat het gebied net onder ons door trok duitsland in maar dan kan ik wel klagen maar a schiet ik er wat mee op nee zeg ik het word ik hier aangesproken dat het negatief klinkt ok .. gebieden die wel behoorlijk onweer hebben gehad heel leuk voor jullie maar je baalt dat je ongv het hele jaar er net tussen onder of boven door schiet
dus nogmaals laat iedereen in zijn waarde het is maar een hobby geen uit de hand gelopen hobby voor sommigen met hun wellus nietus spelletje
wat niet in je straatje past.
We moeten niet met twee maten gaan meten. Er wordt net zoveel geschreeuwd dat er nog heel wat gaat ontstaan zonder onderbouwing als dat er wordt gezegd dat er niks meer komt.
Als we heel strikt zouden gaan letten op waar dit topic voor bedoeld is dan zouden alleen de mensen met onweer of naderend onweer iets zouden mogen zeggen. De rest is dan niet relevant om te weten.
Gelukkig is het forum ook nog als 'gezellige' ontmoetingsplek voor onweerliefhebbers bedoeld, dus kan iedereen zn zegje doen. Als een post je niet bevalt dan reageer je toch niet, en verder zijn de moderators er om te bepalen wat wel of niet door de beugel kan.
Goed dan nu weer even over het weer, kan ik kort over zijn, graadje of 19, grijs en vochtig. Kortom saai.
o, enne.. niemand een reactie op mijn foto's die ik ergens tussen het gekibbel van zojuist heb geplaatst?
Dat is het probleem! Ik woon niet eens in het Westen en zelfs ik krijg er nu een beetje genoeg van.
ON: Het wil hier niet zo vlug opwarmen geloof ik Alhoewel ik de spanning op zich ook al leuk vind
SYNOPTISCHE SITUATIE:
...
Ik concludeer hier uit dat het over is, zeker voor het westen. De temperatuur loopt weliswaar op, maar de 28 graden halen dat zie IK niet gebeuren. Overigens smeert het telkens weer dicht met bewolking hier. Misschien het enige positieve is de hoge luchtvochtigheid. En de zware bui die Hirlam voorspelde is er niet zo overtuigend in het Kanaal. IK verwacht dus niks meer. Mocht het nou toch nog gebeuen zal ik eerlijk toegeven dat ik dik fout zat, maar die kans lijkt me klein
Vannacht zat heel Belgie en Nederland onder een paddestoel van een 14 km hoog genaamd: MCS. Dat ding heeft niemand zien aankomen vantevoren. Geloof me, het kan vandaag nog alle kanten op!