Kan iemand in Emmen of omgeving aangeven hoe het er daar aan toe gaat. Afgelopen zondag
namelijk ook al een tuin onderwater gehad omdat het water moeilijk weg loopt.
Waarom klagen ?, jullie hebben tenminste een paar rommels gehad !!
Hier in Leeuwarden zo nu en dan wat lichte regen en verder helemaal niets en toch klaag ik niet. De dag is nog lang en wie weet wat er verder nog komt.
Ik hoop op nog een paar donderslagen vandaag en anders donderdag of vrijdag wel.
Ik gun het iedereen die er nu van mag genieten en van heeft genoten.
Ja de temperaturen moeten nu flink omhoog. Niet alleen hier, maar ook in Frankrijk, zodat de ploffertjesfabriek weer opgestart kan worden. Vive la France!
Ik werd vanmorgen (letterlijk) een beetje overdonderd, wilde net van m'n werk naar huis gaan toen ik me bedacht dat ik nog iets moest vragen, gelukkig maar anders had ik in die dondergroene ellende rond 11 uur op m'n fietsje gezeten Rond kwart voor 12 thuis even de lekken gecheckt haha en daarna kwam er weer een bui over, goeie foto's kunnen maken maar die komen nog wel Ben benieuwd wat de rest van de dag nog brengt...
Kan iemand in Emmen of omgeving aangeven hoe het er daar aan toe gaat. Afgelopen zondag
namelijk ook al een tuin onderwater gehad omdat het water moeilijk weg loopt.
Het regent wat en rommelt aan een stuk door maar niet echt harde dreunen
Ik heb héél goed gekeken, maar ik zie echt niets draaien. Helaas.
Kicken! Alleen kids waren beetje bang...
Rommelt nog steeds hier en is nog altijd beetje schemerig...
Meer mag altijd!
Wilde foto's plaatsen van een half uur ongeveer voor de bui aan maar dit lukt niet. Heb geen paint om ze te verkleinen...