Ik hoor ze ook, maar ik zit in de lijn der buien Zie nog niets raars aan de lucht. Maar kan de donders al voelen. (of... is nog van die grote zware onweersbui, maar die is hier al 30min weg.)
Mijn chase gebied: Arnhem-midden Limburg en van Den Bosch tot Kleve/Emmerich/Goch en verder Duitsland in.
VÉÉÉÉÉT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kort, maar zeer krachtig! Veel inslagen gezien!
zo zeg , en snel dat die der was , konden nog net op tijd naar binnen
Oh? ga maar eens te voet van Kerkrade naar Maastricht.
Zon lijkt nu overigens toch een poging te wagen om door te breken. Misschien krijgen we dan zicht op het wolkendek.
Ik sluit het uiteraard niet uit (wil niet negatief overkomen), maar gezien de recente geschiedenis lijken mij de kansen voor het westen redelijk klein.
ik verwacht dat uit de windrichting, de onstabilititeit die gaat ontstaan nadat dit regengebied is weggetrokken, de wind is deze keer wel gunstig want met zw of w-zw wind heb ik geen onweer in het noordwesten, deze keer lijken de condities hier wel gunstig en verwacht ik dat aan het einde van de middag ook in het westen enkle onweersbuien gaan ontstaan, mede doordat de temperatuur dan omstreeks 25 graden is gestegen.
Zon lijkt nu overigens toch een poging te wagen om door te breken. Misschien krijgen we dan zicht op het wolkendek.
ben al eens van sittard naar maastricht gelopen
Hij of zij woont niet ver van Spaubeek vandaan hooguit een paar kilometers
Is gisteren ook meermalen gevraagd.