\
Jij ook uit uden ?
Moet zeggen dat het er hier aardig tekeer is gegaan Qua regen...Onweer was toch ook wel redelijk paar mooie flitsen...
we zijn aan het werk in beerse (bouw) en zijn moeten vluchten, de autosnelweg turnhout naar eindhoven was niet normaal hoeveel regen dat er viel, we zagen de eerste 20 30 meter niks meer.
Citaat van Serge, dinsdag 23 augustus 2011, 11:38 uur Ik vind het altijd geinig te zien dat het puntje in die kaart van Utrecht, dan net niet mee doet
Haha! Specefiek Gelderland opgevraagd vandaar Maar hier die van heel NL
:D Heerlijk veel regen, het stroomde over de weg, veel ontladingen en een egaal grijze lucht (wel saai dus). Hoor net op het nieuws dat er waarschuwingen voor Zee;and, Brabant en Overijssel gegeven zouden zijn door het KNMI, maar ik zie op het KNMI-kaartje toch echt oranje voor Limburg, Brabant en Gelderland . Heb 2 x ververst om het zeker te weten. In ieder geval: iedereen veel plezier met het onweer als het over je komt. En ik zal niet meer klagen dat wij "nooit" wat krijgen. De IJssel heeft in dit geval niet voor (spel)breker kunnen zorgen(alles over Dieren en Doetinchem, wij in het midden niets).