Je reactie komt wat geïrriteerd over. Dat hoeft niet Jan, want ik uitte totaal geen kritiek, was oprecht geïnteresseerd naar hoe het zit volgens jou, betreffende wanneer het zwaartepunt van het systeem overkomt, juist omdat ik jouw bijdragen en updates serieus neem... Just making conversation...
Maar zo hee! Wat een plaatje! Schitterend!
Nog een stuk van de bui. Meer heb ik niet. Foto's zijn rond 10h getrokken. Voor de mensen waar de bui nog moet komen geniet ervan!
Hier in kortrijk terug onweer vanuit Frankrijk.
Droog,bewolkt en zeer nevelig. Camera is allang klaar ... Geen gerommel nog, katten zitten voor de schuifpui al te kijken of ze iets zien.
Hoelaat zal dat ongeveer zijn denk je?
Ik woon dichtbij kevin, steenworp afstand ..
Zal proberen om foto's te maken alsik het durf ..
wordt nu donker!!
En dan op een volledig onlogische koers door naar Terschelling...
Maar serieus, ik denk dat wij nog even moeten afwachten of we wat krijgen echt moois krijgen. UKMO geeft wel regen aan maar niet overtuigend meer. Alles hangt af van de precieze koers van het laagje en de timing van het ontstaan en vooral activeren van de buien. En natuurlijk of er nog wat zon tussendoor weet te piepen om de temps op te drijven. Een bui zoals die op koers ligt met eindhoven zou leuk zijn, maar denk niet dat dat erin zit. Jullie maken maar mooie plaatjes zodat wij kunnen meegenieten!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Alsjeblieft zeg, dit is nu al de zoveelste negatieve post van jou vandaag... Ga ff iets doen waar je blij van wordt en kom dan weer terug
De radar en de verschillende verwachtingen zien er echter leuk uit voor de rest van de dag.
Ik hoop wel dat het vanmiddag nog een beetje op gaat warmen, het is nog geen 19 graden hier.
Al met al best een knus dagje zo
Gelukkig hebben ze 2 huizen verder pas een afdak gebouwd.
Hoeeeeeeee......dit was eng die bliksem.
Verloren poes is thuis, met stekeltjeshaar. | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 11:00 uur, door MariekeBreda
Als jij me kent ben ik niet iemand van veranderen Als ik een update schrijf sta ik er ook voor de volle 100% achter, of het nu fout is of goed. Heb niet voor niets lang gewacht gisteren met updaten, omdat het gewoonweg erg moeilijk was (moeilijker dan de zondag)
T wordt ons niet gegund, WEER gaat die actieve troep richting het oosten, en WEER zijn de dikste kansen voor het f¤cking ZO en O ....
Heb alweer genoeg gezien | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 11:02 uur, door Poider
Duurt niet lang meer of je krijgt de volle laag.
Hier in kortrijk terug onweer vanuit Frankrijk.
Jeetje, het lijkt wel nacht daar!
Ik woon dichtbij kevin, steenworp afstand ..
Zal proberen om foto's te maken alsik het durf ..
wordt nu donker!!
Rode pit op de radar komt eraan, ziet er HEEL goed uit ... Jammer dat ik richting zuid niet echt heel veel zicht heb maar daar verzin ik wel wat op. Vond het nu nog niet nodig om het weiland in te gaan (vanmiddag misschien).