Domme vragen is automatisch een dom antwoord terug en dat heeft niets te maken met of je er wel tegen kan of niet, vraag me af waarom ik nog schrijf, want het is toch Karim dit Karim dat bij bepaalde personen . Maar goed ontopic.....
Wacht alleen op de klappen
Ja maar ben nu aan het werk tot 3uur.. Dus kan nu geen foto's maken enzo, dat wil ik vanavond wel doen.
dus vandaar de vraag
hoi jan,
lekker doorgaan met schrijven. en je niets van andere aantrekken.
ik heb dat ook, wil graag alles weten van tevoren zoals je misschien wel door heb gehad. maar weet nu dat dat gewoon niet gaat.
gewoon doorgaan.
gr marieke
Ja, ik ben weer in Den Haag, en heeft Eindhoven weer de volle laag oh man...
Eindhoven heeft niets gehad:)
Nee ook al wordt het 30 graden dan houd het nog niet in dat je onweer krijgt. Mijn ouders zitten in frankrijk daar is het 42 graden maar er is geen onweer. warmte zegt niets tegenwoordig, vroeger wel, maar het klimaat verandert, kijk maar eens naar deze zomer, het is een hele rare onaangename zomer.
Dat doet niks af aan je zeer duidelijk 1e post, en ik heb al vaker gezegd dat jullie bij O-O top bezig zijn!
Hier klaart het nu ook wat op en kan ook zowaar weer wat structuur in de bewolking waarnemen. Vooralsnog geen flitsje of dondertje gezien of gehoord.
Het lijkt trouwens wel of de bui wel naar het noorden opschuift maar het onweer nagenoeg in Belgie blijft hangen en zich langzaam oostwaarts verplaatst.
Nou ja hopelijk klaart het zo flink op en komt het zonnetje erbij dan kan het even goed warm worden mag het daarna rond een uur of 4 flink ontploffen