We zijn gewoon allemaal in onze nopjes Jan! allemaal bezig met onweer!
'korte samenvatting: Morgen ochtend kans op mogelijk zware onweersbuien' Wauw we doen het morgen nog een keer? Nee alle gekheid op een stokkie. Ik snap het wel, dat het nog klopt. Maar zie je niet dat al deze uitgebluste buien de opwarming heel goed gaat tegenhouden? En zonder opwarming krijgen we geen nieuwe convectie.
Het zal wel, maar ga dan niet lopen zeggen dat Karim gelijk heeft enz enz terwijl het hier al ruim een dag op forum uitgekauwd staat
Wamrte deed er toch niet toe of je onweer krijgt ja of nee?
Moet eens naar de datum kijken, maar goed sommige bederven hier aardig het plezier voor anderen en ook voor mij om stukken te schrijven
Hoeft niet, maar wel als je convectie vanaf de grond wil krijgen. En bij convectie vanaf de grond is er een grotere kans op een supercell.
Sorry dat ik het zech, maar jij kan vandaag duidelijk niet tegen een grapje, staat toch duidelijk "Nee alle gekheid op een stokkie" oftewel GRAPJE.
Ik hecht niet veel waarde aan de KNMI weeralarmen om heel eerlijk te zijn. Ik vind NWC accurater en minder stresserig.
Jordy
WAt valt er nu dan? Zit nu op de Winkelsteegh en daar komt het met bakken uit de hemel...
Wacht alleen op de klappen