Beetje dom
Nou ja, ik begrijp ze wel. Bedrijven met een commercieel belang zullen niet zo snel iedereen naar huis gaan sturen als het nog niet nodig is. Ik ga er vanuit dat als het onweer zodanig dichtbij is dat ze wel een keet hebben waar ze in kunnen schuilen.
Inmiddels is het weer droog hier.
Dan zit je idd dichtbij
Begint nu goed te regenen...
Als ik buienradar zo kijk dan zijn we er voorlopig nog niet van af... Hoop dat het om 13:00 wel voorbij is
Ja, je zit daar lekker op ramkoers Jan!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Als die zo actief blijft en hier over gaat trekken. Dan moet ik hier op het werk een en ander gaan mobiliseren denk ik... Spannend!
Is voorlopig even het laatste complex denk ik, nu de Temp omhoog en dan kan de buienfabriek in Frankrijk weer van start gaan.
Hahahaha ja ik ken dat hier in zeeland ook veel van dat soort gasten met het idee van mij gebeurt toch niets. Afbreken hoeft niet gewoon die stijger af... das alles.
En als ze straks bij je aankloppen, niet open doen hahaha...zal ze leren
Niet echt en ga je niet veel aan hebben. Bergen op Zoom, Eindhoven en Tilburg hebben de mooiste plaatjes kansen.
Ik heb de radar van vannacht even terug gekeken, het leek wel stil te blijven hangen boven Limburg! Zijn er eigenlijk meldingen van windhozen geweest?
Stukje Estofex:
DISCUSSIE
... N Frankrijk ... Benelux ... W Duitsland ...
Instabiliteit: Het lijkt erop dat instabiliteit zal een beetje zwakker dan in de dezelfde lucht massa op maandag, gegeven CAPE de consumptie door de uitgebreide convectie over Frankrijk en de Benelux op maandagavond, evenals slepende convectieve puin op dinsdag, die moet beperken isolatie. Toch moet vrij vochtig lage niveaus en ten minste een bescheiden diabatische SFC verwarming zorgen voor MLCAPEs van meer dan 1000 J / kg over West-Duitsland en de Benelux. Verder naar het oosten, waar de lucht massa moet worden beïnvloed door de vorige convectie, kan iets hoger MLCAPE ophopen, mogelijk tot 2000 J / kg.
............
Leuk effect heeft die Google-vertaalfunctie
Hier in het Limburge heuvelland is het momenteel droog en komt voorzichtig de zon tevoorschijn | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 10:13 uur, door Der Rudi