Wel veel regen en later ineens hele flinke wind.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
goedemorgen, jij nog wat gehoord vannacht.
hier wel een beetje regen gehad, geen onweer. als ik zo naar buienradar kijk duurd dat ook niet langs meer voordat er onweer komt.
best warm buiten al. zwaar bewolkt en af en toe een spat regen.
iedereen die vannacht onweer heb gehad, was het leuk?
hier wel een beetje regen gehad, geen onweer. als ik zo naar buienradar kijk duurd dat ook niet langs meer voordat er onweer komt.
best warm buiten al. zwaar bewolkt en af en toe een spat regen.
iedereen die vannacht onweer heb gehad, was het leuk?
nee ik heb hier niks gehoord kwa onweer dan vannacht
Jep,..moguh
Jij zit daar wel goed nu heh heh.....
Ik reed net vanuit goes naar bergen op zoom en het schampt Goes, wel recht over rilland !.
Nu in bergen op zoom lijkt het wel wintertijd, de weg er naartoe eveneens.
Veel regen gehad met vlagen en een 5 mooie ontladingen gezien in een tijd van een half uur, niet echt veel bijzonders dus.
Zo te zien komt er nog wel wat aan dat wel over BOZ gaat trekken maar Goes zal het rustig houden komend uurtje denk ik.
De pluk die er achter komt gaat er wel vol overheen ben ik bang.....
Gelukkig toch nog mijn partytent binnengehaald.... | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 08:14 uur, door mrijkhals
haha goed zo Het is hier in Terneuzen goed donker en het rommelt. Nog geen zwaar onweer, maar wel al diverse CG's gezien. Heb wel zin in over-een-uurtje-of-zo
veel ontladingen maar niet in de buurt hiervan, en ik ben maar gaan slapen toen de flitsen minder werden , want ben nu een o-o zombie omdat ik maar 4 uurtjes geslapen heb... Bedankt moeder natuur
Maar de frequentie is miniem, heel af en toe een flits en een donder, nog niet byzonder dus.
Maar de dag is nog jong,
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Zojuist een dikke vette felle flits, met na 1 seconde een MEGA, knal.
Zou met niet verbazen dat ie ergens ingeslagen is.
Je weet het he hoe sneller de knal hoe dichterbij maar dat ie ingeslagen is dat is zeker.
veel ontladingen maar niet in de buurt hiervan, en ik ben maar gaan slapen toen de flitsen minder werden , want ben nu een o-o zombie omdat ik maar 4 uurtjes geslapen heb... Bedankt moeder natuur
Ik werd letterlijk wakker gebombardeerd! het was best intense, en zoals je zei, regen viel wel mee, maar wel veel mooie ontladingen! werd er zelfs een beetje bang van en dat gebeurd niet snel
Ja inderdaad, was best heftig. lang geleden dat ik zo iets heb meegemaakt.
Ben benieuwd waar het was, hoor tot nog toe geen brandweer i.o.d, dus ik hoop dat het meevalt.......