Vannacht hier volgens mij niet veel gebeurd, ook volgens de radar trok het hier zoals gewoonlijk weer onderlangs. Straat is wel wat nat dus ietwat regen heeft dat kleine zij-uitlopertje wel gebracht. 't Is hier zo ongeveer uitgedroogd laatste tijd omdat veel ons mist, dus elk druppeltje is welkom
Citaat van Michaeltje, dinsdag 23 augustus 2011, 2:55 uur breda heeft hooguit 20 weerlichten en zware donders gehad, meer niet.
hopelijk komt er meer uit die 2e! en anders vanavond weer
20 ontladingen zou hier een bizar vette onweersdag betekenen...
O, is dat nou onweer joh? | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 07:09 uur, door Richardus
tact: 15.3 c
td : 15.1
conv temp: -999,00 c
tt: 0,0
k-index 0.0
boyden -200
lifted 19.08
cape: 0.0
Kan iemand mij uitleggen waarom ze zo zijn?
Dan is het meetpunt de cijvers opnieuw aan het meten
Wat ik wel jammer vind, dat uitgerekend Nederland het enige plekje in europa is dat niet geheel zonnig is
Waarom wij en niet Engeland zoals het normaal hoort te gaan...
Anyway, estofex spreekt ook weer met lovende woorden:
"A level 2 was issued across N France ... Benelux ... W Germany for damaging winds, large hail, excessive rainfall, and tornadoes."
Iemand een idee hoe die tornado's uit zullen pakken? Neem aan dat het dan om geïsoleerde exemplaren gaat??
goedemorgen dat is leuk wakker worden, zou het dan toch een x gaan gebeuren.
toch verwacht ik dat het hier alleen bij regen blijft. je ziet op buienradar het onweer er bij walcheren altijd uit gaan
Vannacht rond 1.30 mn bed uit gedonderd. Zoals de webcam in Sittard liet zien bijna constant weerlicht. Continue zware, doffe dreunen van inslagen.
Op het moment is het nevelig en half bewolkt en probeert de zon er doorheen te prikken. Volgens de thermometer in de auto was het al weer 18 graden buiten.
Hier al een tijdje windstil en vrij donker, net 1 miniflits en donder , verder nog wat spetters regen.....
We gaan het afwachten vandaag en de radar goed in de gaten houden als ik met mijn kleine naar buiten ga.
Serieuzere flits nu.........hmmm zouden we dan een keer onweer krijgen??haha!!
flits en gelijk donder, ja het wordt nu echt!! | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 07:53 uur, door astritos
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
verdikkie, Astritos was me nét voor lol
http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
en dat is dus enkel tot 13u... ben benieuwd met wat voor kaartje hij voor eind van de middag en vanavond komt...
(offt: djzz, waarom geeft Firefox 't nieuwe kaartje aldoor niet weer, maar IE wel?! Aaargh) | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 08:02 uur, door Richardus