Hierbij zal zeer waarschijnlijk een shelfcloud te zien zijn!
Houd rekening met de wind en de hoge bliksem activiteit | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 03:19 uur, door dv_chaser
Hierbij zal zeer waarschijnlijk een shelfcloud te zien zijn!
Houd rekening met de wind en de hoge bliksem activiteit
Dat dingetje komt mooi recht op mijn regio af. Zij het niet dat ik het niet zie gebeuren dat hij dat hele stuk nog gaat overbruggen..
A level 2 was issued across N France ... Benelux ... W Germany for damaging winds, large hail, excessive rainfall, and tornadoes.
Een level 2 is uitgegeven voor N-Frankrijk , Benelux, W-Duitsland voor harde wind met kans op schade, grote hagelstenen, grote hoeveelheid regen en tornado's | Gewijzigd: 23 augustus 2011, 03:41 uur, door dv_chaser
Een level 2 is uitgegeven voor N-Frankrijk , Benelux, W-Duitsland voor harde wind met kans op schade, grote hagelstenen, grote hoeveelheid regen en tornado's
Overall, the convective threat justifies a level-2 risk. The activity should begin rather early in the day and may last into the late evening hours...
Om 12.02 ben ik in Enschede en gaan vanaf dan chasen.. hoop dat we er op tijd bij zijn
idd dan moet ie wel in overijssel zijn geweest voor dat de zon opkomt en daar heb ik net als jij weinig vertrouwen in