Yep,... dat zei ik rond 20:00uur vanavond al.
Tot nog toe ieder complex buigt af richting het oosten net boven noord limburg.
De grote jongen die nu nog boven frankrijk zit aan de kust kan het misschien wel redden tot over nederland, als die niet is uitgedroogd tegen die tijd
Waarbij die afbuigd naar duitsland net boven noord-limburg | Gewijzigd: 22 augustus 2011, 23:30 uur, door mrijkhals
Correctie ik wil morgenavond onweer en niet vannacht of morgenochtend
Alvast bedankt:)
Morgen om 14:32, ik kan er natuurlijk een minuut naast zitten, ontwikkeld zich een Supercell met 125 ontladingen per minuut, mogelijk 10 stuks per minuut minder . Heeft een treksnelheid van 32,4 km p/uur. Laat om precies te zijn 123 mm regen achter. Om 14:43 hangt tie precies boven het centrum van assen, en komt er een slurf uitzetten die heel assen opeet. Na zich volgevreten te hebben en na 1251 ontladingen, hagel van 4,23 cm groot, zakt tie in elkaar. Neem me niet kwalijk als ik er een minuut op 10 naast zit .
Conclusie: Gewoon lekker nowcasten en kijken wat er komt. Je kunt op buienradar de actuele beelden bekijken, en verder een regendansje maken.
Citaat van keesu, maandag 22 augustus 2011, 23:31 uur Morgen om 14:32, ik kan er natuurlijk een minuut naast zitten, ontwikkeld zich een Supercell met 125 ontladingen per minuut, mogelijk 10 stuks per minuut minder . Heeft een treksnelheid van 32,4 km p/uur. Laat om precies te zijn 123 mm regen achter. ......
| Gewijzigd: 22 augustus 2011, 23:33 uur, door mrijkhals
Wel spannend zo, jij zit daar echt op het front te wachten voor ons. Camera klaar?!
Ik heb nog geen echo haak (hook) kunnen zien, dus maak je daar maar niet bang om!! this wel een groot complex, maar nog niet alamerend!!
het komt wanneer het daar zin in heeft
en ja, ook ik die helemaal niks moet verwachten ben aan dat rode vlekje in de gaten aan het houden
Ik denk toch echt dat het een supercell kan zijn...