't is een mooi complexje, gaat dit mijn 1e nachtelijk onweer in mijn nieuwe appartementje worden?
Nou zeg, is het een keer goed voor het westen... Ben maar blij dat je nu niet in een tentje op de camping in zuid België zit. Het is niet zeker dat het westen ook onweer krijgt vannacht. Het MCS gaat boven zee waarschijnlijk veel kracht verliezen. Maar ik denk dat je wel de nodige regen gaat krijgen.
"Het is een collectief van meteorologen (afgestudeerd en studenten) die in hun eigen tijd waarnemingen en modellen interpreteren en op basis daarvan een verwachting opstellen. Ze hebben allemaal een baan of studie ernaast (en een priveleven).
Omdat het op vrijwillige basis gebeurt kun je niet iedere dag op gezette tijden een forecast verwachten. Als er nog geen forecast online staat was er kennelijk niemand die er tijd en/of gelegenheid voor had."
Ja en nee, ja omdat ik het wel leuk vind. Nee omdat ik ze knijp met mijn kassen, en ik ben echt nog onder de indruk van het pukkelpop drama.
Het rommelt al verschrikkelijk.
ligt oss nou ook op zijn eerste ramp koers?
groetjes
Ik woon in Uden niet heel ver van Oss...En in mijn verwachtingen gaat het bovenste gedeelte van dat complex over Oost-Brabant heen...In dat geval dus wel...Al is het erg veranderlijk
maar dat vroeg ik net ook. hoor of lees niets meer over het NW. weet jij daar wat meer over. regen heb de beesten even overkapping gegeven.
"Het is een collectief van meteorologen (afgestudeerd en studenten) die in hun eigen tijd waarnemingen en modellen interpreteren en op basis daarvan een verwachting opstellen. Ze hebben allemaal een baan of studie ernaast (en een priveleven).
Omdat het op vrijwillige basis gebeurt kun je niet iedere dag op gezette tijden een forecast verwachten. Als er nog geen forecast online staat was er kennelijk niemand die er tijd en/of gelegenheid voor had."
Oh dankje dat vroeg ik me ook al af!
Is er trouwens niemand in Valkenswaard die mijn enthousiasme deelt, want m'n vriend wordt onderhand helemaal dol van m'n gezwets!
't is een mooi complexje, gaat dit mijn 1e nachtelijk onweer in mijn nieuwe appartementje worden?
Het ding gaat Den Bossie gewoon keihard raken, heb je een stevig dak?
Alvast bedankt:)
Ik zeg vanaf vanochtend morgen vroeg, tot morgen middag 18:00 kans in Overijssel, kan er naast zitten, maar als ik nu de richting zie, krijgt het oosten veel kans, en noordoosten
Bui heeft een snelheid van om en nabij de 35 tot 40 km/u