Ach ja Reinier kan beter reeel zijn dan ons blij maken met een dooie mus, of zelfs een hele voliere mussen. Hij kan natuurlijk ook niet anders als hij dat nou eenmaal in de kaarten ziet. Maar goed we gaan het zien. Als je alles zo beziet lijken er wel kansen te zijn voor vannacht al, we zullen zien, wederom.
ben benieuwd wat vannacht/morgen ons allemaal brengt
Ja dat is balen, ik heb dan geluk wat dat betreft. Kan het wel volgen, morgen lege agenda. Nou ja leeg; alleen de letters 'o n w e e r' in kapitalen.
| Gewijzigd: 22 augustus 2011, 22:53 uur, door Tyshane
We zien je plaatjes tegemoed .... liefst zodra het voorbij is
Lol, daar staat een hele grote bliksemafleider!
Haha, lol! | Gewijzigd: 22 augustus 2011, 22:57 uur, door Tyshane
Kijk eens op de europese radar wat er nog onder hangt...
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=loop1uur
Dat ding is enorm aan het activeren! | Gewijzigd: 22 augustus 2011, 22:57 uur, door Reutel
Vraag me af wat dat ding boven zee gaat doen, hij gaat wel erg westelijk...
hahaha lol,
hier is het nu droog en binnen voelt het erg klam aan eens kijken wat ons gaat brengen
Ik zie er niet echt een orkaan in hoor. Maar het kan wel. Als een MCS afzwakt, kan de Convective Vortex een soort draaing in de lucht creeëren. Dat kan ook de "hook-echo" verklaren! En het "oog". | Gewijzigd: 22 augustus 2011, 23:02 uur, door Casper
Lijkt nu wel een hookecho (hoek echo) op laatste radarbeeld, ten ZW van Charleroi. Niet onmogelijk dat het een supercel is geworden.
Ik denk ook een zatte Franse supercell, en dan kan hij alle kanten op zwabberen...
Welk handje mag ik vasthouden en het blijft maar activeren ik ben benieuwd!!
Ben je in ieder geval van de droogte af als het mee zit ..