http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=20...amp;lightning=1 | Gewijzigd: 22 augustus 2011, 21:09 uur, door galke747
is nog niet echt een positie bekend. Maar je moet nu niet alleen maar naar cape kijken. Ik denk dat de run later deze avond of morgenochtend wat meer duidelijkheid zal geven. Vooralsnog hebben het zuiden, oosten, midden en westen in mijn opzicht een even grote kans op een mooi onweer.
@Jan, durft jij daar al een uitspraak over te doen? Of kan het echt overal gebeuren morgen? | Gewijzigd: 22 augustus 2011, 21:10 uur, door koen17
uhm is dat die kaarten met neerslag, en is dat voor morgen , lijk ik nou zo dom ik volg alles niet meer, is het nou vanacht morgenochtend of morgenavond of allemaal
Inderdaad, voorlopig gaat het westen, alweer en nog steeds buiten de boot vallen (''auto modus ''). Vandaar dat ik mij hoop voor morgenochtend gevestigd heb op dat MCS. Morgen middag wordt vooral weer interessant voor het midden en noordoosten naar mijn idee. Kans op MCS vorming morgen vooral halverwege Nederland wegtrekkend naar het noordoosten.
Dat kaartje is alleen een voorbeeld
Westen buiten de boot vallen? Met zulke uitspraken moet je oppassen in de huidige situatie. Onderbouwing waarom je dat denkt? Dat een buitje richting het binnenland trekt zegt ECHT niets over het feit of het westen juist wel of niet iets gaat krijgen.
Door dit soort uitspraken krijg je een hoop geklaag op het forum...
Blijkbaar wel. Mochten de buien het uithouden dan krijgen we misschien nog wat leuks mee in de ochtend. Anders onze hoop vestigen op morgenmiddag, het hangt allemaal weer af van een koufront dat misschien wéér zen eigen leven gaat lijden.
gr marieke
Goedzo!
Oke dank je wel. Vroeg me dus al af waarom die niet vaker getekend werden. Vond ze wel erg handig.
gr marieke
ps dat kaartje is aleen een voorbeeld geen paniek. sorry sorry
Haal dat kaartje maar snel weg voordat er ongelukken van komen.
Door dit soort uitspraken krijg je een hoop geklaag op het forum...
Wat snap je niet aan voorlopig?
Dat kaartje is een voorbeeld omdat Sanwa78 benieuwd was waar deze vandaan komen / van zijn. Heeft niets met de huidige situatie te maken. Verder is de huidige situatie wellicht wat verwarrend omdat er zowel over vandaag als over morgen wordt gepraat en tevens de knmi guidance ietwat tegengestelde info geeft dan hier wordt aangenomen.
Ik denk dat het handig is de intro van dit topic nogmaals te lezen en deze als leidraad te gebruiken, mochten er significante veranderingen komen, worden deze vanzelf in het topic geplaatst naar ik mag aannemen. Verder is het gewoon nowcasten en afwachten geblazen.
Dat is een mooie ja! en die gaat richting Belgie/NL. Hopelijk brengt die bui ook warme lucht mee, dan kan het nog gezellig worden!