http://forum.onweer-online.nl/index.php?au...si&img=2500
Hoi Mede-regio-genoot ( is dat een woord?? )
Die heb ik ook nog in de picture gehad, bij ons in SHAK.
Was echt een bizarre lucht, maar wel erg mooi!
Zo, nu weer on........
Ben benieuwd wat ons te wachten staat, we zullen zien.
Aan de ene kant hoop ik niet dat als er iets gebeurt, het vanavond gebeurt.
Moet nl nog optreden met mn Djembé groeppie........
Ik heb het persoonlijk niet op een ''oud'' MCS zoals deze. Her en der zal het vast goed los kunnen gaan vannacht voor de rest is het een avond met wat gezappige regen en enkele ontladingen.
Uiteraard!
Zo'n kreng zorgt er toch alleen maar voor de de atmosfeer weer helemaal door elkaar gehusseld wordt, zodat de vorming van buien niet bevorderd wordt. Neemt alle energie weg..
Correct me if i'm wrong | Gewijzigd: 22 augustus 2011, 14:07 uur, door Poider
ECMWF had dat ding goed te pakken
Gezien het daar volgens mij al zo'n 3uur regent en het nog wel even doorgaat.
Het blijft idd maar doorregenen en regenen... wat ik me nu afvraag he, het is nu best afgekoeld met al die regen, bestaat er dan toch nog de kans dat het hier later vandaag/vannacht gaat onweren? Zal morgen in ieder geval weer flink plakken gaan worden met de nattigheid van vandaag
Morgen moet ik werken in Roermond. Ben benieuwd, spannend weer, Nowcasten dan maar. Donderdag was ik ook aan het werk toen liep de winkel van de buren onder water (het water kwam zowel uit een put in de grond ergens midden in de winkel als door het dak) en ging ik bijna op mijn gezicht toen ik met mijn fiets door de spoortunnel ging. Tunnel onder water gelopen maar fietsgedeelte alweer vrij. Alleen was ik niet goed aan het oplettten en gleed weg over de modder die was achter gebleven. Ik heb er zin in dus bring it on...
dan kun je zelf al gaan nadenken: hmm, negen uur? dan zal dat van morgen wel daarna komen dus nee dat is niet dat voor morgen, wel voor vannacht/morgenochtend denk ik
Correct me als ik et fout heb EDIT: hoewel dit vanmiddag overtrekt
| Gewijzigd: 22 augustus 2011, 14:40 uur, door weerfreak
ja, dat bedoel ik.. zou het misschien de langverwachte buienlijn van gisteren zijn?? (of zouden dat 'isolated thunderstorms zijn??)
(zie nu trouwens dat de activiteit er bijna uit is) | Gewijzigd: 22 augustus 2011, 14:48 uur, door babraaf