technische termen zijn niet meteen aan mij besteed al moet ik zeggen dat ik die dankzij deze site begin te begrijpen, het interpreteren van de kaartjes in de verschillende fora liep aanvankelijk wat stroef maar het vergelijken van de bijgevoegde informatie laat mij toe om deze te ontcijferen. alles wat ik weet over het weer is gebaseerd op zelfstudie en (on)gelukkige ervaringen.
de ironie is dat tot 2 jaar geleden, want intussen is die lokale radio overgenomen door een nationale reus, ik het nieuws en weer insprak en mij moest beroepen op wat teletekst wist te melden en ik eerlijkheidshalve geen idee had hoe ze die dingen wisten te voorspellen. Het enige wat ik wist is als ik een dreigende massa met neerslag eronder zag naderen ik wist dat ik best ging schuilen, als daar dan ook nog een gifgroen kleurtje bij kwam of dat systeem recht op mij af kwam, ik, dat doe ik vandaag nog steeds, alle stekkers van niet essentiele apparatuur in het huis uit het stopcontact trok.
tot april 2011 hield ik mij niet bezig met fotografie en muziek was iets persoonlijks tot ik een manier vond om deze hand in hand te laten lopen en nu moet ik de weersomstandigheden dan ook beter begrijpen want bepaalde van die omstandigheden staan garant voor mooie kiekjes. sinds april heb ik mij verdiept in macro en panoramafotografie en wat betreft muziek, die maak ik zelf en alle samples waarbij natuurgeluiden behoren zijn eigen opnames en ook voor die samples is het handig te weten wanneer ik die samples kan opnemen.
kortweg, ik ben een beetje een amateur en een beetje een leek die ongezond nieuwsgierig is en altijd honger heeft voor een nieuwe ervaring.