Dinsdag weer in dit theater een nieuwe aflevering van deze reality soap met 74 bladzijden puur leesgenot van deskundigen, leken, huilie huilies, optimisten, pessimisten, chasers, bbg-ers, paardrijders en ruim 500 lezers op een GOED werkende server.
Bedankt U allen, ik heb me weer prima vermaakt!
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Helaas, pindakaas.
op naar de volgende
greetz
Dinsdag weer in dit theater een nieuwe aflevering van deze reality soap met 74 bladzijden puur leesgenot van deskundigen, leken, huilie huilies, optimisten, pessimisten, chasers, bbg-ers, paardrijders en ruim 500 lezers op een GOED werkende server.
Bedankt U allen, ik heb me weer prima vermaakt!
+1 kudo's!!
jaja het is me wat, nou ik vloog ook van het 1 en ander hoor.
Ene keer dikke twijfel en gewoon opgewekt want iedereen heeft het mis.
Dan opeens de ''hoop'' uit zeeland, maar dat activeerde gewoon NIET!
Tja dan weet ik het ook niet meer, hoe positief je ook kan blijven proberen te zijn
Al met al een goede dag voor mensen die teveel verwachten, zo blijft het nog leerzaam en leuk.
Op naar dinsdag!!
Mijn (on)weer foto's : Foto's
LOL! Gewaagde opmerking!
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
zozo.. hoe laat was dat dan ongeveer? en waren die denk je ook te zien in Middelburg en omgeving? anders heb ik toch wel wat gemist
Hoezo gewaagd?
Zie nu pas dat ze ook al een "voorbeschouwing" hadden geschreven:
http://www.weer.nl/weer-in-het-nieuws/weer...ware_buien.html
Tijd voor een topic voor aankomende dinsdag? Heb nog steeds hoop op eindelijk wat goeds voor het midden/westen!
Het grappige is, in Weert Zuid is geen druppel gevallen! Weert Centrum en Weert Noord wel!
whahah dat is wel humor.. lijkt wel een strip verhaal ..
och je hebt wat gehad toch
Nee hoor je bent niet de enige. Van mij mag het vaker eindigen in een "bust" . Vanmiddag heerlijk gebbqd.
Niet alleen Meteoconsult maar ook het KNMI mogen uitleg gaan geven.
Niet alleen om er wat van te leren maar vooral ook om te voorkomen dat toekomstige weerwaarschuwingen nog serieus genomen zullen gaan worden.
De hele opzet van regionale waarschuwingen was immers bedoeld om nauwkeurige meldingen te krijgen.
Een Code geel missertje is jammer maar oranje moet gewoon kloppen.