Heb gezocht maar kan het helaas niet vinden
Ook het aantal pixels telt mee ik dacht 1600x1080
http://lockerz.com/s/131708484
enorme stapelwolken en ik zie het alleen maar uitbreiden!
Dat ziet er mooi uit!
volgende keer wordt dit weer massaal genegeerd en gaat het mis!
als ze gewoon geel gehouden hadden (wat de verwachting was) was het reeler
ze moeten beter jan zijn berichten bijhouden
Hoezo 'weer' code oranje zonder nut? Wanneer was de vorige keer dan?
En volgens mij was juist Jan degene die nog tot 'ie op visite ging geloofde dat het hele land gedonder zou krijgen (zo kwam het over tenminste) Ik heb de positieve bui zelfs nog een uurtje langer volgehouden
http://wolken.buienradar.nl/sp
PLoffers bij de Golf van Biskaje bedoel je waarschijnlijk. Ik denk dat boven zee de energie snel uit die ploffers gaat.
Vlgs mij is de boel toch aardig ontploft , zij het alleen wel aan de grens met duitsland en erover dus een terecht code oranje;) alle ingredienten waren aanwezig vandaag maar ja, niets zo onvoorspelbaar als onweer hè:P
Jammer eigenlijk, alles voorbewerken Kan ik eindelijk aan mn album gaan beginnen:) Woon voor foto's op de perfecte locatie, kijk over de maas vanuit Roosteren (limburg) naar Belgie, al het zware weer komt van die kant en ik heb kilometers zicht en hoef er maar 15 meter voor te lopen
Zo'n supercel dooft ook uit als de zonlicht reflecterende kop de breedte in gaat en daarbij een schaduw werpt op de grond/zonnecollector die de bui aandrijft.
OMFGWTFBBQ!! Haha ja de kaarten zijn weer geschud, nieuwe kansen voor dinsdag mensen! Het lijkt verdorie de kermis wel
Zo'n supercel dooft ook uit als de zonlicht reflecterende kop de breedte in gaat en daarbij een schaduw werpt op de grond/zonnecollector die de bui aandrijft.
Ik denk dat het koudefront vandaag te laat is gekomen. Hierdoor waren de Cape waarden niet meer optimaal om groots uit te pakken.
Begrijp soms echt de reacties hier niet, als het omgekeerde was gebeurt hoe had je dan gereageerd?