http://wolken.buienradar.nl/?ir=true
nou dat is dus gebeurt
Nou dat was ik niet. Maar nu voel je wel is hoe het is. Niet de bedoeling dat ik hier ruzie ga zoeken, maar jou reactie vanmiddag was telkens dat we niet moesten zeuren. En dat terwijl ik en nog een paar al zeiden dat het niet veel werd en zeker niet voor het westen. De realiteit is soms lullig en dat kan je ook normaal opvatten ipv als bedreiging of zeuren. Leer daar van, ik deed dat puur omdat sommige mensen zoveel stres en hoop hadden dat ze realiteit gingen verliezen. En enthousiasme is echt niet erg en dat is gezellig, maar je moet het overzicht niet verliezen. Ik deed het ook om de actuele stand van zaken even te laten zien. En vat dit niet op als bedreiging maar meer als advies. En ik heb het over meerdere.
Commentaar en discussie is leuk en daar is een forum ook voor! | Gewijzigd: 21 augustus 2011, 20:38 uur, door Ricootje
Ben vanmiddag zelfs gewoon naar het strand geweest,haha!!!
We wachten dinsdag weer af.
Ben nu gewend aan onweerskansen overal behalve voor hier.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
nou ik werd het een beetje zat dat je al die kansen zat te 'verpesten' met jou geklaag
nu is het zover voorbij, is er niets meer om op uit te hopen en nu mogen we klagen vind ik?
En ik snap precies wat je bedoelt maar dat was gewoon niet het juiste moment om met het "oosten" in discussie te gaan | Gewijzigd: 21 augustus 2011, 20:40 uur, door MullieBliksem
@Ricootje
@de rest
Zal ik eens een ideetje opperen? Je KAN dit in een PM-discussie uitvoeren Zullen we weer gezellig on-topic gaan en kijken wat en waarom er wel of niet iets komt in plaats van elkaar hier goed bedoelde adviezen te geven?
Bespaart de moderators ook weer een hoop tijd, want die lezen volgens mij liever gezellig mee dan dat ze de hele tijd berichten moeten verwijderen.
ze gaat dat nu eenmaal vaak.
Maar voor de rest deze week ziet het er goed uit.
Ben benieuwd naar de volgende.
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
@weermanreinier Reinier van den Berg
Buienlijntje Belgie activeert nog altijd niet op z'n weg naar Brabant en Limburg. Dan ga je je afvragen, komt de grote klap dan in Duitsland
Zijn we er weer ingetuimd........
@Ricootje
@de rest
Zal ik eens een ideetje opperen? Je KAN dit in een PM-discussie uitvoeren Zullen we weer gezellig on-topic gaan en kijken wat en waarom er wel of niet iets komt in plaats van elkaar hier goed bedoelde adviezen te geven?
Bespaart de moderators ook weer een hoop tijd, want die lezen volgens mij liever gezellig mee dan dat ze de hele tijd berichten moeten verwijderen.
Dat !! kan ik alleen maar beamen !! tenminste 1 die het begrijpt
Was @Arend. Reacties gaan nog steeds rap vandaag
Uit de guidance:
BEWOLKING:
Convectieve bewolking met opgelijnde CB's, in een groot deel van het land moet dit wel door forcering geschieden. Daar zit precies de subtiliteit, is de forcering groter dan de CIN, helaas hebben we hier geen kwantitatieve methoden voor, we zien echter wel dat in Overijssel en Gelderland de forcering wel groot genoeg was/is. Toppen gaan tot FL400.
Ben ook erg nieuwsgierig, zullen komende dagen wel horen wat er ontbrak (voor de echte ploffers ).
Je kunt er geen peil op trekken.
We shall see, the force is with us