Kijk ajb niet vooruit bij buienradar, hoe kunnen ze nu de buien voorspellen 3 uur vooruit, als de buien zich nog moeten ontwikkelen.
update kmni laat echt wel zien dat het minder wordt.
tot 20.00 kan er nog een onweersbui voorkomen in limburg n-braband of gelderland.
er is verder niets interresant wat binnen een uur zal leiden tot heftig weer!
einde van onweersdag,volgende keer beter
een weersliefhebber noord limburg (trouwens de hele dag prachtig perfect weer gehad!!!1) | Gewijzigd: 21 augustus 2011, 19:09 uur, door iansmits
Ik ben geen weerkundige maar ik denk dat er een stevige laag lucht boven op die buffer ligt waardoor die buffer niet kan openbarsten.
We moeten wachten op dat koufront, hoe eerder het koufront hoe beter. Deze dwingt die buffer juist te breken met wolken die groeien als kool (bloemkool ).
Ik heb een deel van de bui die Pukkelpop over zich heen kreeg ook gehad... Deze buien begonnen ook pas begin avond te ploffen waarna ik tot in de nacht nog onweer heb gehad.
Het kan dus nog allemaal.... maar het kan ook inderdaad tegenvallen. Het is denk ik wel overduidelijk dat het van het koufront afhangt.
"Kom schiet eens op, sloom front wat je bent!"
Voor het westelijke deel van Nederland wel in ieder geval...
Zouden we dan toch avond onweer krijgen.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Beste Jan
Ik val jou er toch niet persoonlijk op aan , of wel soms ?
Wou je zeggen dat het vandaag niet tegen viel ? Iedereen zit er naast , kan een keer gebeuren toch terwijl bijna alles leek perfect voor een heftig onweer . Hier in Zwolle vanmorgen 2 korte buitjes gehad zonder onweer . Dan mag ik toch wel zeggen dat het een lachertje is vandaag .
Op naar Dinsdag
Mensen in Eindhoven nemen bloemkoolwolken waar.
De satelliet laat zien dat N-Frankrijk en Belgie bloemkolen zijn het ontstaan....
Het begint er op te lijken mensen Nog ff wachten tot de baby's volwassen zijn!
Dat gaat niet vanavond / vanacht meer gebeuren lijkt mij....