Aan de andere kant wat in de war, kijk ik op de kaarten zou er wel wat moeten komen, kijk ik op de radar niet heel veel meer, terwijl de indexcijfers nog wel zeer flink zijn hier!
Temperatuur weer 2 graden opgelopen, bewolkt(donker) met af en toe een zonnetje
"Alle ingrediënten waren aanwezig voor noodweer, maar het wil niet echt lukken", zegt een woordvoerder van Weeronline. Alleen in Drenthe en Overijssel hebben zich enkele pittige onweersbuien gevormd.
Een buienlijn tussen Utrecht en Eindhoven trekt momenteel nog oostwaarts, maar ook daar zit geen extreem weer tussen. "Die buien kunnen nog actiever worden maar zoals het er nu uitziet, trekken die buien zonder veel problemen over."
Meteorologen verwachten dat tegen 19.30 uur de laatste buien naar Duitsland zijn verdwenen. Later op de avond worden nog enkele lichte regenbuien verwacht.
Zeg je dat er niks meer komt wordt je bericht gewist...
Willen jullie nu mensen in de waan laten dat er wel wat komt dat zou wel heel laag zijn, bah!
Succes met opnieuw wissen! (En fijn dat de menig van de bezoekers er wat toe doet begin dan een prive forum zou ik zeggen)
soms doet het forum raar
omdat koufront nog steeds boven noordzee hangt
daar ben ik dan ook wel benieuwd naar... als ik die waardes allemaal zie moet het gaan knallen. Maar eerlijk is eerlijk tot nu toe komt er niet enorm veel van.
met vr. gr. marieke