Lijkt me verstandig om gewoon niet te reageren om te voorkomen dat er straks weer 10 reacties staan over.. het stoppen met klagen, etc...
Citaat van K van Berlo, zondag 21 augustus 2011, 18:15 uur Lijkt me verstandig om gewoon niet te reageren om te voorkomen dat er straks weer 10 reacties staan over.. het stoppen met klagen, etc...
Oke heb je misschien een punt.
Maar het is NIET leuk voor de mensen die wel positief blijven etc etc...
Weer is niet te voorspellen en kan ineens ontploffen zonder dat wij het doorhebben...
Vandaag is nog lang niet voorbij hoor.
Maar ook ik wordt nu wel ietwat pessimistisch! Dat wordt het ook naar mijn idee...dit is echt zo'n klassieke onweersdag...vlak voor zonsondergang komen ze opzetten met laat in de avond en nacht een vette lichtshow...en vraag maar niet waar haal je dat vandaan.....gewoon good old basic instinct
Die bui bij Nijmegen en Doetinchem is ook zo'n beetje vanuit het niets actiever geworden.
Ik heb er nog vertrouwen in dat wat komt, maar het mag van mij ook bij een beetje gegrom blijven en wat lichte regen.
Donderdag was mij extreem genoeg: toen moest ik tijdens zo'n bui naar huis rijden en ik kon vrijdag niet naar Pukkelpop omdat het festival vernield was
L = -6.78
De CAPE en LIFTED INDEX geven inzicht of er sprake is van onstabiliteit in de atmosfeer.
CAPE tot 2500 J/KG - Onstabiel
LI tot -6 - Zware onweersbuien mogelijk
LI tot -9 - een goede kans op zware onweersbuien