west, oost, noord, zuid of niet...
Over dit forum moet een real live soap gemaakt worden
Haha, mee eens! Grote Flop, tenzij koufront nog wat doet, maar dit troepje boven Nederland dat gaat niks meer uithalen. Ik blijf er nog steeds bij, koufront of niets.
Vanavond is kans op pittige regen en onweersbuien. De onweersbuien zullen voornamelijk in het oosten, midden en het zuiden actief zijn. Daarbij kan er lokaal zeer veel neerslag gaan vallen. Ook hagel, windstoten en hoge bliksemactiviteit valt niet uit te sluiten
jan blijft ook lekker positief zef
etc... etc..
Weather+ geeft ook onweer aan voor vandaag. Wanneer is niet echt te voorspellen. Hier staat het om 13u, maar het zou pas vanaf 15u ontwikkelen, dusja. Onweer is in elk geval meegenomen in de agenda.
MeteoAlert...duidelijk. Maar zij geven vrij snel een warning af. Dat dan weer wel.
Ik hoop dat u genoten heeft van mijn screenshots
Het ziet er allemaal prachtig gelikt uit Maar wat jammer dat het tot nu toe wat tegenvalt
ondanks alle moderne mooie apps en opmaak van elke Iphone of websites
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Zou me niets verbazen als het een heerlijke zomeravond wordt. | Gewijzigd: 21 augustus 2011, 17:55 uur, door mask
Het valt me op dat de CAPE en Lifted nog wel precies overeen komen met de waarschuwing. Misschien zit het KNMI er dan toch niet helemaal naast.
Bui die net over Wageningen trekt heeft nauwelijks regen die de grond raakt. Temp ging er ook niet door naar beneden. Wel grote Cumuli nu zuidelijk van hier, gaat richting Nijmegen. | Gewijzigd: 21 augustus 2011, 17:57 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Maar ff serieus, het ziet er heftig uit vanaf hier!
Het is idd een prachtig gezicht, het trekt nu verder richting Doesburg en Lochem