ik kom inderdaad uit Oss... en het is een zij
en ook ik hou wel van een goeie onweersbui...
momenteel is er hier een paar wolken ontstaan en een paar druppels en of het rommelt kan ik niet horen door de kermis
maar dat KF zit nu voor de kust... en dat wil dus zeggen als dat botst met de warme grond hier dat het gaan knallen?
en is er verder al een voorspelling hoe die buien ongeveer gaan trekken??
groetjes
Gaat wel beetje lastig komende tijd erg druk met opleiding, ik woon in amersfoort schothorst
Ff ontopic: twil toch niet echt vlotten met dat lijntje hmmzz vrees dat het hier toch voorbij gaat... Maarja oosten krijgt er wel van langs veel plezier!!
Aub zie dit niet als klagen, gewoon een constatering, hoewel dit ook onderhevig is aan de onzekerheid van het weer
Lijkt me goed idee, gaan we doen!
tijdens het schrijven komt de zon weer langzaam door de hoge sluierbewolking heen.
spannende dag, En denk maar zo: noodweer of niet,.....het is in ieder geval weer een echte zomerse dag en dat is stukken beter dan de afgelopen weken toch?
Maar in principe vind ik het wel leuk om ff erop uit te gaan in de buurt, alleen dat doe ik het liefste met mensen die zich ook in het weer interesseren, aangezien daar niet heel veel van die gekken zoals mij in de buurt wonen houd het op
Die gekken wonen er wel alleen ken jij ze niet
ik kom inderdaad uit Oss... en het is een zij
en ook ik hou wel van een goeie onweersbui...
momenteel is er hier een paar wolken ontstaan en een paar druppels en of het rommelt kan ik niet horen door de kermis
maar dat KF zit nu voor de kust... en dat wil dus zeggen als dat botst met de warme grond hier dat het gaan knallen?
en is er verder al een voorspelling hoe die buien ongeveer gaan trekken??
groetjes
ik ook uit oss
Ik weet niet of we nog wat krijgen hier. Het wordt nu wel erg donker buiten dat wel.
Maar ff serieus, het ziet er heftig uit vanaf hier!
Hmm, niet echt iets te zien hier. Schuiven wel wat wolken voorbij, maar weinig spectaculair.
Zitten 344 gebruikers dit topic te lezen, dus kan makkelijk zijn dat ze eroverheen lezen, gewoon knmi en buienradar in de gaten houden.
knmi geeft groen weerplaza en noodweercentrale geven wel waarschuwingen snap er niks meer van
Buienradar in de gaten houden en zelf goed uit je doppen kijken en de lucht in de gaten houden. Kom je een heel eind
gaat ook zo lekker makkelijk als je op een paard zit en ik heb ogen geen doppen
kansen voor onweer zijn daar niehiel, temp is gedaald en wind volledig gedraaid.
Koufront komt volgens mij nu ongeveer binnen.
je kan gerust naar buiten
Mijn (on)weer foto's : Foto's