Bovenaan op deze site, bij Weer >> indexcijfers Onweer. er staat ook een uitleg onder.
By mask74 at 2011-08-21 17.15
Lekkere koppen komen voorbijdijven.
Eerst nog maar eens lekker in de tuin eten is nog even tijd voor, denk ik. | Gewijzigd: 21 augustus 2011, 17:24 uur, door mask
maar ik ben wel zeer nieuwsgierig wat nu de kansen zijn voor oss want soms zie ik een donkere wolk voorbij komen maar over het algemeen wordt oss gespaard
weet iemand dat wat het weer nu gaat doen?
groetjes
p.s ik wil een mooie bui !
18:00 ik zou er niet teveel waarde aan hechten aan die tijden, dat doet het weer ook niet.
maar ik ben wel zeer nieuwsgierig wat nu de kansen zijn voor oss want soms zie ik een donkere wolk voorbij komen maar over het algemeen wordt oss gespaard
weet iemand dat wat het weer nu gaat doen?
groetjes
p.s ik wil een mooie bui !
van waar ben je?
Eigenlijk blijf ik altijd thuis (ben te lui om op stap te gaan)
Maar in principe vind ik het wel leuk om ff erop uit te gaan in de buurt, alleen dat doe ik het liefste met mensen die zich ook in het weer interesseren, aangezien daar niet heel veel van die gekken zoals mij in de buurt wonen houd het op
oh heheh,.. moeten we maar is een keer samen richting de weilanden bij nieuwland gaan, daar is altijd veel te zien
Met z'n 3en is een keer iets afspreken dan??
Gaat wel beetje lastig komende tijd erg druk met opleiding, ik woon in amersfoort schothorst
Ff ontopic: twil toch niet echt vlotten met dat lijntje hmmzz vrees dat het hier toch voorbij gaat... Maarja oosten krijgt er wel van langs veel plezier!!
Aub zie dit niet als klagen, gewoon een constatering, hoewel dit ook onderhevig is aan de onzekerheid van het weer
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Maar ff serieus, het ziet er heftig uit vanaf hier!