Op radio538 vonden ze het ook beetje raar dat er niks kwam omdat het strakblauwe lucht was enzo
ff kijken op geschiedenis van de radar hoe het toen eruit zag btw.
Nee ik ben niet echt van plan om ergens te gaan staan in Amersfoort, jij dan?
Alhoewel wellicht wel, maar moek ff kijken...
haha precies! Ik weet ook nog niet, ken jij een goede plek? Ik woon op de weg van afoort naar soest btw
Eigenlijk blijf ik altijd thuis (ben te lui om op stap te gaan)
Maar in principe vind ik het wel leuk om ff erop uit te gaan in de buurt, alleen dat doe ik het liefste met mensen die zich ook in het weer interesseren, aangezien daar niet heel veel van die gekken zoals mij in de buurt wonen houd het op
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Maar in principe vind ik het wel leuk om ff erop uit te gaan in de buurt, alleen dat doe ik het liefste met mensen die zich ook in het weer interesseren, aangezien daar niet heel veel van die gekken zoals mij in de buurt wonen houd het op
oh heheh,.. moeten we maar is een keer samen richting de weilanden bij nieuwland gaan, daar is altijd veel te zien
hahaha, maar waar woon je precies in afoort dan? Ik heb hetzelfde probleem
Ergo: the bbq must go on!
Inderdaad, denk dat het wel gewoon doorgaat. Ik twijfelde net even vanwege de plotseling erg donkere wolken, maar die trekken nu alweer weg.
Ik hoor wel af en toe wat rommelen maar ik neem aan dat dat Schiphol is.
Tot zover Halfweg, terug naar de verdere berichtgeving alhier.