Geloof jij er nog in Jan (ik hoop en denk van wel ) | Gewijzigd: 21 augustus 2011, 16:33 uur, door onno333
De klinkers waren nog steeds nat van de regen vanmorgen, zo vochtig is het hier.
Ik kan me haast niet voorstellen dat het bij dit beetje regen blijft, het is echt enorm benauwd buiten.
Aan de andere kant, er gebeurt nog bar weinig qua onweer op de radars.
Lastig te voorspellen.
Waarschuwing Extreem weer: Vooral in het (zuid-)oosten kans op onweersbuien en zware windstoten
Toelichting
De komende uren is er vooral in het oosten en zuidoosten kans op enkele stevige regen- en onweersbuien. De zwaarste buien komen waarschijnlijk voor in Noord-Brabant, Limburg, Gelderland en Overijssel. Vooral in die provincies kunnen de buien gepaard gaan met hagel en zware windstoten van 75 tot 90, lokaal mogelijk mogelijk 100 km/uur. Bovendien is er een vrij grote kans op veel ontladingen. Vanavond trekken de buien naar Duitsland.
Opgesteld
21/08/2011 16:20 uur LT
bron: kmni.nl
Wat betekend dat kaartje. met cap is helemaal niets. Snap er weinig van. zou je dat kunnen uitleggen aub. (of iemand anders.
op het moment komt er zeer zware bewolking over m'n huisje drijven. en wind is afgenomen. het gevoel is dat het iets warmer is geworden.
komt nog wel wat aan hoor. als het niet hier is dan is het wel meer in het binnenland.
maar uitleg is meer dan welkom.
Nou, volgens mij werkgever komt er niks meer.
Eerst werdt ik gebeld, om direct op te komen ivm grip2, en ben nu alweer thuis, afgeschaald naar grip 0.
Mooi is dat verdikkeme.
Toch blijf ik hopen dat de pager vanavond toch nog wat op het scherm plaatst.
We wachten af.
Groet Roberto.
Mischien dat er idd nog een klein fel lijntje over be en nl kan trekken. Maar mcs of sc zit er naar mijn inziens niet meer in. Al ben ik blij met al kleine beetjes