Ik ga nog absoluut geen conclusies trekken, wacht eerst het komende uur nog even af, ben de hoop nog niet verloren
Hoezo? De berekeningen kunnen nog zo goed zijn, als de timing in real time verkeerd is, of de trigger ontbreekt, dan kan het nog zo mooi uitzien, maar dan is het gewoon einde oefening
http://wolken.buienradar.nl/default.aspx?region=&i=1 | Gewijzigd: 21 augustus 2011, 16:20 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
er zijn ook steeds meer vorm on vaste wolken te zien gaan zowel de hoogte als de breedte in
omdat de koufront ervoor zorgt dat de warme lucht stijgt in dit geval warme vochtige lucht en de hoeveelheid vochtige lucht op dit moment kan heel wat onweer met zich mee brengen
En inderdaad, Estofex zit er zelden naast, dus ik heb ook nog wel het idee dat er iets broeit. Het is inderdaad opvallend dat in veel gevallen de verwachte buien eerder of later komen dan gepland, maar juist dat lijkt me ook weer een kwestie van de onstabiele lucht, waardoor het erg moeilijk te voorspellen is wanneer en waar de buien vallen
DAt weet ik, echter is dat niet de trigger waar we het vandaag van moesten hebben